donderdag 14 maart 2024

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
ja hoor, daar zijn we weer ! Donderdag, dus kerstkaartjesdag. Samen, met een heleboel andere bloggers en het volledige DT van '52 weeks to christmas' duiken we in de kerstsfeer. Jij ook ? Fijn '
Ik heb hier weer mijn leuk modelletje dat ik toen in december gevonden heb op internet. Ondertussen heb je deze al in verschillende versies zien passeren en ik moet toegeven, er komen er nog meer...
Dus sorry daarvoor, als je het eentonig vindt worden 😇. Toch probeer ik er telkens iets helemaal anders van te maken. Het papier en de kleur bepaalt hoe de kaart overkomt. Ondertussen is het een modelletje geworden, dat ik eigenlijk wel 'even snel' in elkaar steek, je kan de onderdelen mooi vooraf maken in neutraal papier, dan hoef je enkel nog te bekleden. 

Papier : Action
Binnenkant papier : Bo Bunny, Marianne Design
Sentiment binnenkant : Alexandra Renke

Wil jij ook graag meedoen met onze wekelijkse uitdaging ? Dat kan ! Link dan je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas' en dan brengt een DT lid je vast een bezoekje.
Ik wens jullie een hele fijne zonnige dag toe, geniet van deze (bijna zomerse) temperaturen.
Tot zaterdag voor een verse kaart,
tot dan,
groetjes, Martina
x








16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie papiertjes voor de 2 kaartjes en wat leuk model.

Elly zei

Superleuk weer Martina!
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke model en de leuke details
groetjes ellen

Caroline zei

heel leuk modeletje, groetjes Caroline

Epie zei

Mooie kerstkaarten op je tafel Martina
Fijn weekend Epie

Femmy zei

Prachtige kaart Martina ik hou wel van de interactieve kaarten, groetjes Femmy

Daphne zei

Wow, 2 kaartjes zelfs.
Leuk hoor.
Ik hou wel van dit sorry modelletje, dus mij verveelt het nog lang niet.

Elle-Jeanne zei

Wat een super leuke kerstkaarten Martina.
Leuk modelletje.
Groetjes Elle-Jeanne

Eri zei

Ze zien er allebei prachtig uit, en heel verschillend door het papier gebruik.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Nou ze blijven leuk hoor Martina! en inderdaad het papier maakt ze iedere keer weer anders! Mooi gemaakt! Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie pop-up kerstkaarten Martina. Je hebt mooi dessin-papier gecombineerd.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Super gaaf Martina !
groeten Ineke

joke zei

Schitterend deze twee kaartjes en wat een gaaf model.
Groetjes Joke

marja kenter zei

Heel mooi Martina.
Groetjes.

GerJanneke zei

ZO leuk om deze ook voor kerst te gebruiken!
Ik moet even kijken of mijn reactie geplaatst gaat worden...Er is iets vreemds aan de hand!

Nancy zei

Hey Martina,
Helemaal niks mis mee, met dit model. Ben het helemaal nog niet beu en je kan er naar jouw normen veel papier op kwijt, goed toch! Ook deze kaarten zijn weer mooi geworden...
Ik heb mijn bericht gisteren om 5u gepost en ben het vergeten te linken aan de 52-weeks-blog... Niet slim van me!
Liefs,
Nancy