donderdag 28 maart 2024

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Gebruik iets of iemand met een gewei

Goeiemorgen iedereen,
na de laatste woensdag, komt automatisch de laatste donderdag van de maand. Zo zijn we hier ook met een nieuwe challenge van het DT van '52 weeks to christmas'. Deze keer willen we graag zien dat je iets of iemand met een gewei. Dat kan toch niet moeilijk zijn, denk ik dan ?
Ik dook nog een keertje in mijn doos 'wel leuk, ooit te gebruiken' en vond deze rendieren op een rijtje. Ze waren zelfs reeds ingekleurd, enkel wachtend op wat gezelschap van een kaartje. 
En voilà, hieronder het resultaat.

Achtergrond embos : Action
Sentiment en rendieren : Stampin Up, gekleurd met aquarel potloden
Nog een ribbelkarton deeltje toegevoegd (nog een restje van mijn eerste dochter haar geboortedoosjes, lees : 28 jaar oud dus...)

Wil je graag meedoen met deze challenge ? Dat kan, je hebt een hele maand de tijd om je kaartje te linken en zo kans te maken op een leguk weggeefje. 
Inspiratie te kort ? Geen probleem, neem een kijkje op het blog van '52 weeks to christmas' en dan raak je meteen geïnspireerd.
Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x






15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ook deze is zo leuk gemaakt!!

Je@net zei

Mooie kerstkaart heb je ervan gemaakt, Martina!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gave stempel
groetjes ellen

Caroline zei

ik moest twee keer kijken wat ik nu echt zag, maar wow wat zijn deze super leuk, zo grappig al deze hertjes en die ene met zijn kerstmuts. Wie zou dit nu niet willen ontvangen
Groetjes Caroline

Eri zei

Een heel leuke kaart. Wat staan ze daar allemaal mooi op een rijtje.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Hahaha, de doos "wel leuk, ooit te gebruiken", briljante doos! En goed dat je er nog iets nuttigs in vond ook. Je rendieren zijn leuk. Mooie kaart!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Dat is een leuke stempel met al die herten. Geweien genoeg op jouw kaartje! Een mooi kaartje geworden. Groetjes Marijke

Diny zei

Wat leuk gedaan Martina....mooie stempel heb je gebruikt...het is een mooi kaartje geworden! Groetjes Diny

karin zei

Leuk dat rijtje rendiertjes.
Groetjes,
Karin

!neke zei

Hij is super leuk !
groeten Ineke

Laurespage zei

Een hele mooie kaart Martina en een originele stempel
Groetjes.
Laurette

GerJanne zei

Oh! Wat een ontzettend gave stempel heb je op je kaart gebruikt voor de challenge! Super! Je schiet er gewoon van in de lach.

Femmy zei

Super je kaart voor de nieuwe challenge, groetjes Femmy

joke zei

Schitterende kaart en wat een gave stempel is dit!
Groetjes Joke

Nancy zei

Hey Martina,
Leve de vooraf gedrukte plaatjes! Je maakte er een erg leuke kaart mee!
Denk dat ik de stempel ook heb...
Nu even nadenken en zoeken of ik ook wat leuks met een gewei kan maken...
Liefs,
Nancy