zaterdag 30 maart 2024

Girls just want to have fun

Goeiemorgen iedereen,
de Paasvakantie is gestart. De weersvoorspellingen beloven voorlopig nog niet veel goeds, dus knutseltijd ! Hopelijk vind ik inderdaad wat tijd om enkele kaartjes bij te maken voor een aantal mensen die reeds jarig waren en nog een kaartje tegoed hebben... Sorry voor het wachten, maar ik kom er eigenlijk niet echt toe. 
Vandaag heb ik deze gezellige bende, die zich lekker in de zetel heeft gesettled om een leuke film te bekijken. Uiteraard horen daar de nodige knabbels en drankjes bij. Dit afdrukje was reeds ingekleurd en zat in mijn doos 'wel leuk, ooit ga ik dit gebruiken'. Het was dus enkel de kunst om het gepaste papier erbij te zoeken. 
Gelukkig had ik nog een kertsblok van de Action liggen, dit paste er helemaal bij. Hieronder het resultaat. 

Afdrukje : Art Impressions ingekleurd met aquarel potloden
Papier : Action
Filmstrip : Memory Box
Tickets : Hero Arts

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe of vakantie, geniet van je vrije tijd. 
Ik zie jullie graag maandag voor een persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x



7 opmerkingen:

marja kenter zei

Ik vind dit een hele leuke kaart met een nog veeeeel leukere stempel, lachen heb ik al gedaan dus vandaag.
Fijne dag en groetjes

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gave stempel
groetjes ellen

Eri zei

Een heel toffe kaart met deze leuke stempel, en de filmstrip op de achtergrond. Fijne Paasvakantie.
Groetjes, Eri

Je@net zei

Wat een gezelligheid op deze leuke kaart!

!neke zei

Wat een topkaart !!!!!
groeten Ineke

Trudy zei

Super leuke en super grappige kaart!
Ik hoop ook wat tijd te vinden om te knutselen!
Groetjes en fijne Paasdagen, Trudy

Margreet zei

Gaaffff, hier word ik helemaal vrolijk van!
xxx Margreet