maandag 4 maart 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Mirek

Goeiemorgen iedereen,
verse week, verse persoonlijke kaart ! Deze keer krijg je een kaartje te zien dat ik maakte voor mijn papa. Hij werd in januari 82 jaar, daar hoort natuurlijk wel een speciaal kaartje bij.
Ik maakte dit modelletje voor het voorbije kleurenkaartenteam en maakte ik meteen gebruik om in 1 keer hetzelfde kaartje een aantal keer te maken. Eens je de techniek wat beet hebt, dan zit je in de juiste flow. Enkel afwerken is nodig. Bij deze...

Papier : Marianne Design en Action
Hiep hiep hoera : Carlijn Design
Taartkaart : Modelletje bij 'tutorials' te vinden om zelf aan de slag te gaan....

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam.
Tot dan !
Groetjes, Martina 
x



10 opmerkingen:

Elly zei

Dit is een superleuk modelletjes zeg, mooi gedaan
Groetjes Elly

Caroline Cards zei

Een mooie kaart in dit leuke model.
Groetjes, Caroline

Je@net zei

Wat een mooie kaart heb je voor je vader gemaakt!

Ans Gilbert zei

Mooie, persoonlijke kaart heb je voor je papa gemaakt,
Groetjes,
Ansx

Trudy zei

Wat een super leuk model en heel mooi aangekleed!
Groetjes Trudy

Daphne zei

Het blijft een leuk model.
Mooi opnamens met de leeftijd er zo groot op.
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe kleur bij het donker paars.

Nancy zei

Hey Martina,
Het blijft een leuk model!
Bij mij staat er ook nog zo eentje <3
Felicitaties nog voor jouw jarige papa (al is het al even geleden nu)
Liefs,
Nancy

Bernadet zei

Wat een gave kaart heb je voor je papa gemaakt Martina!
Leuk model en mooi papier heb je gebruikt.

Anita van Deur zei

Schitterende kaart voor je vader, het is een gaaf model.

femke zei

Heey Martina,
wat een gaaf modelletje.
Groetjes Femke