maandag 22 juni 2026

Elke maandag een persoonlijke kaart : Kristel 60

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een verse week, maandag, dus een verse, persoonlijkekaart. Deze ging richting Kristel, die 60 kaarsjes mocht uitblazen. 
Daar hoort natuurlijk een gepaste kaart bij. 

Papier : Action
Bloemen: My Favorite Things

Mag ik jullie er op wijzen, dat de maand juni op z'n einde loopt en dat ook het kleurenkaartenteam nu woensdag weer aan de beurt is ? 
Wie zich nog graag wil opgeven, kan dat vandaag nog doen tot deze avond, 23.00 uur ongeveer. 
Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam. Hou het koel zou ik zeggen, wij trotseren weer het klaslokaal in sauna temperaturen, jammer dat je door de warmte niet een beetje vermagert.... 😊, dat zou pas meegenomen zijn !
Groetjes, Martina
x



zaterdag 20 juni 2026

Beterschap !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een beterschapskaartje. Met iets oudere materialen, maar ze blijven leuk ! Daarom zetten we ze nog even in de kijker via DT 'In 't Woefke'. Deze fleurige kaart doet z'n werk om beterschapswensen over te brengen. Het setje bloemetjes van Crealies, was ideaal om te gebruiken. De gieter sproeit de bloemetjes in het rond. Als je daar niet beter van wordt, dan weet ik het ook niet meer....
Ik beinkte mijn plastic matje met telkens een Distress kleurtje, wat water eroverheen en dan met het papier er op, geeft altijd een leuk effect. Geen enkel deeltje is dan hetzelfde van kleur, dat maakt het net fijn om te gebruiken. 

Achtergrond : Distress Inkt
Achtergrondstempel : My Favorite Things
Sentiment : Studio Light
Gieter : Marianne Design
Bloemetjes : Crealies, allemaal met Distress bewerkt.  

Wil je graag deze kaart bekijken / betasten ? Dat kan ! Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. Daar kan je dan meteen ook je spulletjes aanschaffen. 
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x




donderdag 18 juni 2026

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
het schooljaar loopt ten einde, er moeten keuzes gemaakt worden met wat ik doe. Bij deze, tekst bij een bericht op  mijn blog werd dus vergeten. Maar, niet getreurd, de kaartjes blijven gelukkig wel komen omdat ze geprogrammeerd zijn....
Dus bij deze, donderdag, dus kerstkaartjesdag. Ook vandaag, ondanks deze hitte temperaturen. De kinderen in de klas zijn bijna gekookt. Ze moeten nog wat toetsen afleggen, we zoeken in de school een koeler plekje, want dit is echt niet optimaal. 
We hebben nog enkele beglazing, de temperatuur ligt al rond de 28 graden om half 9 en ze stijgt naarmate de dag vordert.
We zien wel hoe het verder verloopt !

Snijmal : Penny Black
Sentiment : Wild Rose Studio

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'. Misschien hebben jullie dan ook weer tijd om even langs te komen ? 
Tot dan ! 
Groetjes, Martina
x



woensdag 17 juni 2026

Condoleance kaartjes

Goeiemorgen iedereen,
een aantal maanden geleden, werden we geconfronteerd met een veel te vroeg overlijden in de vriendenkring van mijn dochter. Daar hoorde natuurlijk een gepaste kaart bij. Een triest verhaal, een woord van troost is altijd op z'n plek. Als ik dat dan met een zelfgemaakte kaart kan doen, doen we dat natuurlijk.
Vermits ik niet wist welke soort kaart mijn dochter wilde, maakte ik een klein setje. Hieronder het resultaat. 

Achtergrond : Stampin Up, gedrukt met Distress Ink
Sentimenten : Marianne Design en Scrapbook Atelier
Afdrukjes op de achtergronden : Marianne Design, Stampin Up

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje. Geniet van jullie dag, ik zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x






maandag 15 juni 2026

Elke maandag een persoonlijke kaart : Zahra 27

Goeiemorgen iedereen,
een tijd geleden was mijn middelste dochter jarig. Zij mocht 27 kaarsjes uitblazen. Vermits ze geregeld ziet wat voor kaartjes er passeren, kan een iets 'specialer' kaartje niet achter blijven natuurlijk. Hier gebruikte ik weer de leuke snijmal van Crealies, zo is de binnenkant ook een leuke verrassing. 
Ze was er blij mee, gelukkig maar !

Papier : Studio Light
Hoera : Crealies
Zahra : Concord 9th
Binnenkant : Crealies
Kleine letters : Lawn Fawn
Ballonnen buitenkant : Creative Expressions
Kleine ballon binnenkant : Marianne Design

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x