maandag 25 april 2016

Een persoonlijke (beetje rare) kaart (50) : In 't Woefke

Goeiemorgen iedereen,
na een drukke week met veel 'oooohs en aaaaahs' in de nieuwe winkel van 'In 't Woefke' te horen. Vele bekende en onbekende gezichten te zien, sluiten we het hoofdstuk 'nieuwe winkel' vandaag een beetje af met een kaartje dat ik voor Inge en Maries maakte. Ze mogen zich trotse eigenaars noemen van een juweel van een winkel, bomvol leuke knutselspullen. Vermits er niks aan de naam werd veranderd, blijft het kaartje natuurlijk in het thema =)
De stempel kocht ik me in  Nijkerk, het idee was er al vroeg, nu nog de uitwerking. Hieronder het resultaat.

Achtergrondstempel : Indigo Blu
Sentiment : Scrapbook atelier
Groot hart : Nellie Snellen
Letters en pootje en botje : My Favorite Things

Voilà, de verse kaart is een feit. Ik denk (hoop) dat Inge en Maries vandaag even met hun voetjes in de lucht liggen en even alles over zich heen laten komen van de voorbije weken. Even genieten en wat rust.
Ik wens hen dan ook nog langs deze weg een dikke proficiat.
Jullie zijn uiteraard vanaf morgen weer welkom in het nieuwe pand.
Ik zie jullie graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam,
bedankt voor je bezoekje en tot dan,
groetjes, Martina
x






21 opmerkingen:

Margreet zei

GAAFFFFF! Een toepasselijkere kaart had je niet kunnen maken!
xxx Margreet

Els zei

Een hele leuke kaart voor het Woefke en zo leuk dat ze een nieuwe zaak hebben. Mooie achtergrond stempel.
Groetjes, Els

Sarah zei

Leuk gedaan!
De winkel is echt knap. En ik ben blij met een leuk winkeltje op fietsafstand. Tot woensdag voor het KKT. Liefs Sarah

Nancy Soetaert zei

prachtig gemaakt Martina!
Leuk je gisteren gezien te hebben, altijd tof om een idee te hebben wie achter de blog 'zit'...
tot woensdag voor het KKT, kaartje gisteravond gemaakt!
Nancy

Colien zei

Heel leuk met die gave achtergrondstempel, het botje en pootje uit/in het hart!
grtz.Colien

Je@net zei

Leuke kaart, Martina!

Marfien zei

Een heel toepasselijk kaartje voor een nieuwe zaak. En nu maar hopen dat je wens uitkomt en ze veel nieuwe klanten mogen begroeten.

Jantine zei

Heel geweldige kaart voor de nieuwe winkel.
Erg leuk gedaan, Martina!
Groetjes
Jantine

Margot zei

Superleuk!!!!!

Margo zei

Wat een topkaartje weer Martina ! Die achtergrond is geweldig ! Jammer dat ik niet kon langskomen, het zal voor een ander keertje zijn !
Groetjes
Margo

Nancy zei

Hey Martina,

Ja, toepasselijker kan écht niet hé?
Toffe kaart, voor een toffe winkel en dito madammen...
Tof weekend, toffe mensen allemaal...
Allee, 't was... TOF van 't weekend...

Liefs,
Nancy

corryskaart zei

erg leuk en gaaf gemaakt deze word zeker met blijdschap ontvangen door het woefke
groetjes corry

GerJanne zei

Wat een toffe kaart heb je gemaakt voor de eigenaars van 't Woefke. Die stempel! Hoe vond je hem! Helemaal geweldig!
Hier ook al zo enthousiast over de winkel, net als Nancy.
Jammer dat ik niet in de buurt woon...
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Prachtige kaart weer Martina! En wat fijn dat het open weekend van In "t Woefke zo'n succes was....gefeliciteerd!
Groetjes Diny

Marlies zei

Een hele mooie, originele kaart!! Super! groetjes, Marlies

Rosina zei

Heel mooi kaartje gemaakt voor de opening van de hobbywinkel...fijn dat het allemaal zo geslaagd is...

groetjes Rosina

Enny zei

Een supermooie kaart Martina, heel toepasselijk ! Leuk, jou eindelijk eens te hebben ontmoet ! En nog veel succes voor In't Woefke !
Groetjes, Enny

!neke zei

Gaafffffffff!!!


En succes !!!!!!!!!!!!!!!!

Ineke

Angelique zei

Fijn dat jullie zo'n fantastisch openingsweekend hadden. Wat heb je voor de dames een geweldige kaart gemaakt. Zal maar niet vragen hoeveel keer je dit hebt moeten stempelen of is de stempel heel groot. Heel toepasselijk en mooi gedaan.
lieve groetjes Angelique

lenywim35 zei

Hi Martine. Ik heb ook nog even hier gekeken. Ook hier had ik vorige week gereageerd.Maar gelukkig heb ik nu weer goede wifi. Hopelijk blijft het zo.
Veel succes snog,. grts leny

PS Er zijn 2 blogs van mij ook verdwenen. Gek he?

maria's knutselplezier zei

Heel mooi verhuiskaartje!!

Groetjes
Maria