dinsdag 12 april 2016

‘Hay whatzup buttercup’ (Whimsy Stamps)

Goeiemorgen iedereen,
welkom hier op het blog, om een verse creatie met Whimsy Stamps te bekijken. Een beetje inspiratie kan nooit geen kwaad. Ik ging aan de slag met een ander dier uit de collectie, de koe. Superschattig !
Vermits er geen pasklare koeienachtergrond bestaat, maakte ik hem dan maar zelf van uitgeknipte stukjes zwart papier, echt moeilijk is dat niet =) Alleen een beetje geduld is vereist.
Wil je de hele kaart zien ? Klik dan even door naar de blog 'In 't Woefke'.

Afdrukje : Whimsy Stamps, ingekleurd met Distress Inkt, bewerkt met Wink of Stella en glossy 3D
Fotokader : Stampin Up, maar Marianne Design heeft er ook eentje
Sentiment : Penny Black

Ben je benieuwd naar de andere projectjes van mijn DT maatjes ? Scrol dan hier op de blog, of nog beter, breng een bezoekje aan de winkel, ‘In ’t Woefke’. Daar kan je dan meteen ook terecht voor al je materiaal ! Veel plezier met kiezen. Vanaf 23 april, kan je terecht in de gloednieuwe winkel in Deurne. Kom zeker een kijkje nemen.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe, bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina

x

11 opmerkingen:

Margo zei

Spannend, ik ga een kijkje nemen !
Groetjes
Margo

Colien zei

Net even de hele kaart bekeken, wat is ie leuk!!
grtz.Colien

Rosina zei

heel gaaf dit kaartje met het geweldig leuke koeienstempeltje dat je prachtig ingekleurd hebt Martina...ben ook ff bij het Woefke gaan kijken...
groetjes Rosina

Ellen zei

Ik heb even gespiekt... leuk!!!

Francisca zei

Super kaart echt . de achtergrond as ook leuk ..
fran

Renate zei

Je hebt me wel heel nieuwsgierig gemaakt, ik ga gauw even spieken.
Tot dadelijk...

Renate zei

Hier ben ik weer...
Het is echt een loeigoeie kaart ;o)

-xies- Renate.

Angelique zei

Ben natuurlijk even gaan kijken, wat een gave kaart. Mooi al die koeienvlekken en een hele leuke digi die je prachtig hebt ingekleurd.
lieve groetjes Angelique

Diny zei

Ik ben net even bij 't Woefke gaan kijken....wat een prachtig kaartje Martina!
Groetjes Diny

chantal zei

Wat een keitoffe koeiekaart. Super uit gedacht zo.
Ik ga zeker proberen op zondag af te komen naar t woefke
Liefs Chantal

Enny zei

Ben al gaan kijken, supermooi gedaan, heel leuk ! Ik kom zeker ! Groetjes, Enny