donderdag 28 april 2016

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartdag. Jawel, we hebben er nog een paar in de wachtkamer. Deze is al van de 'nieuwe' collectie. Doordat een collega me een gekocht kaartje toestuurde in dit model, kreeg ik nieuwe inspiratie om deze te gebruiken en uit te werken met het materiaal dat ik heb.
Dankzij de dames van 52 weeks to christmas, blijven we kerstkaartjes publiceren en maken.

Eland : Wibra
Lint : Voorraad
Sentiment : Hero Arts
Papier : Geen idee
Vilten ster : Wibra
Alles afgewerkt met een touwtje.

Het handige aan dit model, is dat het (belangrijk voor België vooral) gewoon briefformaat is en je er dus wel vanalles op kwijt kan en het een beetje interessanter maakt dan een gewone kaart.
Dat was het weer voor vandaag,
ik zie jullie graag zaterdag terug voor een nieuwe kaart,
Groetjes, Martina
x





29 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een gave kerstkaart, Martina...ik ben gek op elanden!
xxx Margreet

Colien zei

Heel leuke kaart! En gezellig dat je er weer bij bent bij 52WTC!
grtz. Colien

GerJanne zei

Heel leuk kaartje!! Ik ben wel benieuwd wat er nog meer in de wachtkamer zit bij jou! Groetjes,
GerJanne

Wybrich zei

Wat een super leuke kaart! Mooi model ook!

Trijntje zei

Hoi Martina. Heel schattig met dit kleine rendiertje. Leuk met de tekst. Groeten Trijntje

anneke's creaties zei

wat een schitterend kerstkaartje

groetjes anneke

Sarah zei

Mooi is je kerstkaart!!

Diny zei

Wow......wat een GAVE kaart Martina....prachtig hoor!
Groetjes Diny

Laurespage zei

Weer een mooie kerstkaart, ik moet je altijd bewonderen dat je dit een heel jaar kan volhouden, maar op het einde van de rit heb jij wel een mooie voorraad, ik zou beter een voorbeeld hier aan nemen.
Groetjes, laurette

lenywim35 zei

Leuk model en gave kaart geworden. Wat maakt het uit wat Belgie betreft?

grts leny

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een leukerd!!

Liefs,
Nancy

Rosina zei

heel mooi dit kerstkaartje weer Martina...

groetjes Rosina

franicsa zei

Wat een leukerd
Francisca

Monique zei

Die is leuk zeg!
groetjes
Monique

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaart, Martina!

Monique zei

Een prachtig kaartje Martina.
Leuk met die eland.
Liefs Monique
DT 52WTC

Janny's Cards Creations zei

Leuke kaart. Groetjes Janny

Ans Gilbert zei

Mooie kaart Martina,
je brengt me op een idee, ik heb die elanden ook nog..in 't grijs
groetjes,
Ans

Marijke zei

Mooie kerstkaart en leuk modelletje. Die eland vind ik erg grappig. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Martina!
Groetjes Suzan

Nancy Soetaert zei

leuk, tof kaartje Martina!
groetjes, nancy

Yvonne zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt.

Groetjes,
Yvonne.

Nota Bene zei

Waw, wat een toffe kaart heb je gemaakt. Het modelletje is inderdaad erg leuk. Haha, ja hé, hier in België doen ze nogal moeilijk over de postformaten, ik moet er ook altijd op letten...
Groetjes, Nele

maria's knutselplezier zei

Een prachtige kerstkaart , ja ik bewonder dat jij nu al begint mijn inspiratie komt meestal op de moment zelf, of een ietsje vroeger meestal begint het bij mij in augustus op te borrelen en is het hevig tot en met Kerstmis, want ik heb zo'n 70 kaarten nodig maar dan ben ik weer uitgeblust en moet het weer wachten tot augustus van het volgende jaar!!
Veel succes!!
Maria

Danielle zei

Super leuk model, en je kaartje is prachtig geworden! Ik heb er pas èèn klaar dit jaar, te veel andere gelegenheden waar kaartjes voor "moeten" komen......

Angelique zei

Mooie kerstkaart, leuk model en wat is de eland in het vilt leuk.
lieve groetjes Angelique

Enny zei

Wauw, een prachtige kerstkaart, leuk met die eland ! Groetjes, Enny

Miranda V zei

Het hert is lief! En heel leuk hoe de tekst (mooi lettertype!!!) zo te lezen is door de verkortte voorkant.

Syl(via) zei

Wat een ontzettend leuke kaart Martina! Gr. Syl(via)