zaterdag 23 april 2016

OPENDEUR 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen !
Vandaag is dan de grote dag, waar we met velen op gewacht hebben... Na tumulte weken / maanden werken, zwoegen, inpakken, uitpakken, puffen, zweten,... is het dan eindelijk zover ! Het nieuwe 'In 't Woefke' opent vandaag zijn deuren !
Jullie zijn dan ook van harte welkom op dit gebeuren...
Om jullie al een beetje in de 'sfeer' te laten komen, heb ik voor jullie al een aantal 'sneak peaks' van de nieuwe stempellijnen, waar Inge zich door heeft laten verleiden. Leuk dat je als DT met het allernieuwste materiaal aan de slag mag ! Er zijn ergere dingen in het leven, nietwaar ? =)








De bovenstaande (hele) kaartjes kan je binnenkort op het blog zien, maar... ben je echt heel erg nieuwsgierig geworden, kom dan even naar 'In 't Woefke'.
We verwelkomen je graag !
Tot dan !
Ik wens jullie allemaal een heel erg fijn, creatief weekend toe,
groetjes, Martina
x

8 opmerkingen:

Margo zei

Spannend !!!! De sneak peaks zien er veelbelovend uit ! Ik probeer dit weekend langs te komen !
Veel plezier !
Groetjes
Margo

Nancy Soetaert zei

de sneak peaks maken alleszins erg nieuwsgierig!
kan geloven dat het geen straf is om met zoveel moois te mogen spelen...
plezier met jullie opendeur. Ik probeer mijn man nog te overtuigen om morgen eens richting Deurne te rijden...
nancy

Miranda K zei

dat ziet er al goed uit.. wat een eer om met de nieuwe spullen aan de slag te mogen..veel plezier allemaal. groeten miranda k

Sarah zei

Knap werk hebben jullie gedaan.
Fijn dat ik je gezien heb, ik kom zeker nog eens af!!
Liefs Sarah

bolletjelucky.blogspot.com zei

Spannend die sneak peeks Martina. Was het leuk vandaag? Morgen ook nog veel succes en plezier gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Darr word ik wel nieuwsgierig van hoor Martina van al die leuke sneak a peeks
en je zal vast een gezelligdag hebben gehad hebben in een nieuwe hobyywinkel
Altijd het walhalla van de creatieve kaartenmaaksters...

groetjes
Rosina

Jantine zei

Leuk, Martina, ik zie graag eens de complete kaartjes, naar het Woefke komen is me niet gelukt...
Groetjes,
Jantine

Angelique zei

Ik geloof graag dat het geen straf is om met de nieuwste spulletjes aan de slag te gaan. Ik ben dan ook al benieuwd naar de hele kaarten.
Ik hoop dat jullie een fantastisch openingsweekend hebben gehad.
lieve groetjes Angelique