zaterdag 9 april 2016

Marischka en Marianne

Goeiemorgen iedereen,
eerst en vooral wil ik 'Caroline Cards' verwelkomen op mijn blog als nieuwe volger ! Fijn dat je me gevonden hebt, als je een reactie achterlaat en zelf een blog hebt, kom ik ook een kijkje nemen bij jou.
Weekend, dat betekent, Nijkerk en ook dat de vakantie bijna ten einde is... Zoveel plannen, ach wel nee... maar toch wel dingen die ik in orde had willen maken, het is er niet allemaal van gekomen, ze zullen nog even moeten wachten. Maar gelukkig heb ik wel vanalles in orde gemaakt...=) Dus mogen we niet klagen en dat gaan we dan ook niet doen he ? =)
Vandaag heb ik twee, vrij eenvoudige kaartjes op het menu voor jullie. Met de bloemen van Stampin Up, maakte ik onderstaande kaartjes. Kraft is altijd wel goed vind ik... Samen met het creme.

Sentiment en bloemen : Stampin Up, afgewerkt met plakparels
Letters : My Favorite Things
Kraftpapier : Joy

Terwijl jullie dit lezen zit ik lekker op de Art Specially beurs, ben benieuwd wat ze voor mij daar nog in petto hebben =)
In ieder geval, ik wens iedereen alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag voor weer een persoonlijk kaartje.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x



11 opmerkingen:

Els zei

Super mooie kaart is dit met de bloemenrand en dan de naam eronder met prachtige letters.
Heel veel plezier in Nijkerk en groetjes, Els

Nancy Soetaert zei

schitterende kaartjes!
Geniet in Nijkerk en deel nadien maar al het nieuwe met ons!
groetjes, nancy

Danielle zei

Heel erg mooi met al die prachtige bloemen en de letters passen er perfect bij! Prachtig Martina!

Diny zei

Prachtige kaartjes Martina...en de bloemen zijn super!
Groetjes en veel plezier op de beurs!
Diny

Nancy zei

Hey Martina,

Inderdaad weer schitterende kaarten!! Tof lettertype...

Geniet van de beurs, ben er een keer niet bij maar denk wel aan jullie!!

Liefs,
Nancy

Jantine zei

Leuk idee, Martina.
Ga ik onthouden :-)
Wat is de vakantie snel gegaan, ben benieuwd hoe je Nijkerk vond.
Groetjes,
Jantine

Rimmie zei

Helemaal leuk deze twee kaartjes.
Vind het model zo leuk, die ga ik onthouden.
Bedankt voor het idee!

Groetjes

Rimmie

Colien zei

Twee prachtige, persoonlijke kaarten, heel mooi gemaakt! Hopelijk heb je een gezellige dag gehad tussen alle stempels :-)
grtz.Colien

Ellen zei

Mooie kaarten met twee lange namen erop. Vakanties zijn op de één of andere manier altijd te kort. Dat zal ook wel gelden voor een dagje Nijkerk... te kort ;)

Renate zei

Deze kaartjes zijn echt prachtig!!!
En ja... Kraft kun je eigenlijk met alles wel goed combineren, Toch?
Hoe was het in Nijkerk?

-xies- Renate.

Anneke zei

Oh wat zijn die leuk! Groetjes Anneke