zaterdag 30 april 2016

Mannenkaart 86 jaar

Goeiemorgen iedereen,
weekend en een komende korte week... Dat moet lukken, nietwaar ? Als het weer nu nog een beetje meewil, zodat we onze winterkledij kunnen opbergen, dan hebben we misschien eindelijk een beetje lentegevoel...
In ieder geval, ik beloofde jullie donderdag, dat je vandaag een vers kaartje kreeg, hier is ie dan...
Vandaag krijg je een mannenkaart, dat zijn jullie niet gewend van me he ? Maar jawel, af en toe is er ook hier eentje nodig.

Papier : Tim Holtz (het lijkt wel of de blok maar niet leeg raakt...)
Cijfers : My Favorite Things
Radartjes : Joy
Stempel auto : Geen idee meer
Sentiment : Joy
Bandenspoor : Scrapberry's

Voilà, het weekend kan beginnen. Ik hoop dat jullie er van kunnen genieten ! Ik zie jullie graag maandag terug voor een DT kaartje voor 'In 't Woefke'. Wie dus nieuwsgierig is naar het nieuwe stempelmerk van bij Inge en wat je ermee kan doen, vergeet niet even te komen kijken dan !
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x


15 opmerkingen:

Francisca zei

Toffe kaart .
Francisca

Anoniem zei

Cool!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Caroline Cards zei

Een super leuke mannenkaart!
groetjes, Caroline

Colien zei

Gave, stoere kaart! Hier lijkt het een beetje beter weer te gaan worden, ik zie zowaar de zon.....Maar of we al zonder winterkleren kunnen??...
grtz.Colien

Je@net zei

Leuke stoere kaart, Martina!

Claudia's kaartjes zei

Toffe kaart.

grtjs
Claudia

Veerle zei

Hele mooie mannenkaart Martina.
Geniet nog van het weekend, groetjes Veerle

Els zei

Super mooie en stoere mannenkaart en leuk die oldtimer erbij.
Ik hoop dat het nu 10 graden warmer gaat worden want ik heb zo een feestje.
Goed weekeinde, Els

Enny zei

Wauw supertof, die mannenkaart, heel mooi gedaan ! Groetjes en ook prettig weekend ! Enny

Diny zei

Wat een GAVE mannenkaart Martina.....en het papier is schitterend!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Miranda V zei

Gave kaart, heel stoer papier en een leuke verrassing als je de kaart open doet! Ik durf mijn winterkleren nog niet op te ruimen... maar ik word wel gek van al die kleding in mijn kast. ;-) Groetjes!

GerJanne zei

Ah.....prachtige mannenkaart! Verrassend zo met de binnenkant..
En lekker een korte week! En het weer belooft echt goed te worden eind van de week.
Groetjes,
GerJanne

Margo zei

Toffe kaart Marina ! Ik kijk ook zo uit naar de lente, wanneer komt die nu eindelijk ???? Ik moet vrijdag wel werken maar ben woensdag én donderdag thuis, dan moet het toch wel lukken om een kaartje te maken he!
Groetjes
Margo

Petra-loves-paper zei

ja, ook bij ons in Holland is het écht petweer... wel lekker weer om binnen te freubelen haha! Je kaartje is heerlijk stoer en wat fijn hè, dat zo'n blok maar niet op lijkt te gaan! Kun je lekker lang vooruit!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave stoere kaart Martina en wat leuk die cijfers die oppoppen aan de binnenkant.
Lieve groetjes Miranda