woensdag 1 november 2023

Oproep kleurenkaartenteam 11 de schakel : Roest en crème

Goeiemorgen iedereen,
Nelleke was niet de snelste die reageerde op de verse oproep, maar wel de eerste die in aanmerking kwam om te mogen kiezen. Omdat de snelle dames voor haar, dit kalenderjaar reeds een keuze mochten maken, kwam ik bij de eerstvolgende uit, dat was Nelleke.
Zij liet er geen gras over groeien en besliste vrij snel dat bij het ROEST van Chantal, CREME moest vergezellen. 
Hieronder alvast een inspiratiefoto, om je op het juiste pad te houden...


Zie jij het (weer) zitten om deze maand deel te nemen voor deze kleurencombo ? Dat is fijn ! Geef je jezelf dan hieronder op bij Mister Linky met je startpagina van je blog, dan kom je mee in de lijst.
We sluiten de inschrijvingen af om maandag, 27 november. Publiceren, doen we op de laatste woensdag van de maand, dat is dan 29 november. 


Ik zie je heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart. 
Tot dan !
Groetjes,
Martina
x

5 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat heeft Nelleke er een mooie kleur bij gekozen! prachtig! ik doe weer mee!

Nancy zei

Hey Martina,
Helemaal anders dan vorige maand...
Leuke combinatie van Nelleke!
Uiteraard heb ik me terug aangemeld!
Liefs,
Nancy

Jantine zei

Mooie combinatie!
Groetjes
Jantine

chantal zei

Wat een coole combinatie. Ik doe mee
Liefs Chantal

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een schitterende kleurencombinatie mijn radertjes draaien meteen.
Groetjes Yvon Doensen