vrijdag 20 december 2013

Kaartjes met foto's

Goeiemorgen iedereen,
de laatste vandaag ! Pffff, we hebben er al een 'marathon' op zitten. De kids hun rapporten afgehaald op alle ouderavonden, het kostte wel wat moeite. Dan nog 'last minute' bestellingen verwerkt. Nu dus tijd voor eigen kaartjes voor eigen vrienden en familie.... Het woord 'druk' wil ik eigenlijk niet echt gebruiken, maar verlang stiekem wel naar een beetje rust (hopelijk) binnenkort.
Vandaag krijg je een setje kaartjes op bestelling. Foto's verwerken is niet m'n ding, maar probeer er toch het het beste van te maken. De foto's kreeg ik, de rest moest ik zelf uitzoeken.
Vermits er nog wel wat malletjes in mijn kistje zitten van het type : Wel gekocht, maar nog niet gebruikt. Bij deze kan ik er weer eentje schrappen uit de lijst...

Achtergrondstempel : La Blanche, bewerkt met wit embossingpoeder en heat tool
Malletje : Memory Box
Sentiment : Kruidvat

Ik wil iedereen bedanken voor jullie bezoekje en reacties !
Tot morgen voor een verse Stampfairy kaart.
Groetjes, Martina
x



13 opmerkingen:

Lia zei

Je hebt de foto's heel leuk verwerkt hoor, mooie kaartjes,
groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi, leuk gedaan met de foto's

groetjes jolande

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Wat zijn ze tof zo met die foto erachter. leuk gedaan!

Groetjes, Jaimie

Els zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt en met foto, dat lijkt mij heel moeilijk.
Mooi sfeervol papier heb je ook gebruikt en de foto's passen er goed bij.
Succes met deze laatste dag en geniet van je vakantie.
Groetjes, Els

Ellen zei

Wat een leuk idee zo met die kerstballen! Dat je in deze tijd zelfs nog tijd hebt om kaartjes op bestelling te maken?! Ben al blij als ik er een aantal voor mezelf af heb.
Fijne dag, Ellen

Marjan zei

Leuk idee, die fotootjes achter de raampjes verwerken in een kerstbal! Je moet er maar opkomen. Ik vind ze heel gaaf geworden! Alvast een fijne vakantie, ik heb hem al.

Marcella zei

Hoi Hoi
Erg leuk gedaan weer .
Groetjes Marcella

corryskaart zei

hoi martina
nou vind je kaarten erg geslaagd en gaaf hoe je met de foto's hebt gewerkt!!
groetjes van corry

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Martina!

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Je kaartjes zien er prachtig uit,liefs Ans

franicsa zei

Ze zijn zeer leuk.
groetjes ,
Fra

Miranda V zei

Wat een creatief idee om zo de foto's te verwerken, heel leuk gedaan!

Renate zei

Ze zijn echt heel leuk geworden. Leuk om te lezen dat je ook nog wat materialen hebt liggen die je nog nooit hebt gebruikt. :o)

-xies- Renate.