maandag 2 december 2013

Snoepstokjes !

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe week, een nieuwe creatie. Het werd een verpakking voor de snoepstokjes, die al heel erg lang naar me lagen te lonken, kregen eindelijk een mooi omhulsel om zich heen.
Ik maakte ze in verschillende uitvoeringen, de bestellingen stromen binnen... Goed he ?

Snoepstokjes : Xenos en Kruidvat (Nederland)
Sneeuwster : Cuttlebug (een uitgesneden restant van mijn creaties van 2 jaar geleden)
Sterren uit vilt : Blokker
Lint : Voorraad
Touwtje : Bloemenzaak
Sentiment : Kaiserkraft

Langs deze weg wil ik ook even Anne verwelkomen als nieuwe volger. Ben al een kijkje gaan nemen op je blog, maar je 'volgers' werken weer even niet, ik kan me niet aanmelden. Ik kom zeker nog wel een keertje proberen hoor !

Ik wens iedereen een fijne start van de nieuwe werkweek en tot morgen voor een nieuwe inspiratiekaart van Stampfairy.
Bedankt voor jullie bezoekje en reacties !
Groetjes, Martina
x


24 opmerkingen:

Mariken zei

Wat ziet dat er gezellig uit! Erg leuk idee.
Fijne dag, groetjes Mariken.

chantal zei

Wat is dit leuk, om helemaal in de kerstster te komen,
Fijne werkweek
Liefs chantal

Nelleke zei

Leuk die kleine doosjes. Ook te doen en dan ronddelen met inhoud. Groeten Nelleke

Els zei

Schitterend mooi Martina en kan me voorstellen dat de bestellingen binnen stromen.
Ze zijn prachtig gemaakt en leuk met dat touwtje erbij.
Fijne dag en groetjes, Els

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuk idee, leuk gemaakt.

groetjes jolande

celia zei

Heel knap gedaan! De kleuren passen mooi en de verschillende materialen zijn super.....heel tof!
Veel liefs,

Henriëtte zei

Heel leuk gemaakt Martina.

groetjes Henriëtte

Monique zei

Leuke presentjes! Heel mooi!
groetjes

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Dat ziet er superleuk uit, schattige tasjes..liefs Ans

Ingrid Reyners zei

Leuke verpakking heb je gemaakt! Ik kan me voorstellen dat de bestellingen binnen lopen. Groetjes, Ingrid

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk Martina!! Mooi gemaakt en super leuk om te geven!
Lieve groetjes, Yvonne

Ellen zei

Dat ziet er zeker leuk uit! Gezellige verpakking.
Fijne dag, Ellen

Erna Logtenberg zei

ah dat ziet er leuk uit!! Lieve groetjes, Erna

Marfien zei

Wat een vrolijke doosjes, succes met de rest

Je@net zei

Oooh wat leuk, Martina!

Marjan zei

Het ziet er mooi en heel feestelijk uit, Martina! Leuk dat er bestellingen van komen!

Anoniem zei

Prachtige creatie's heb je gemaakt en ik heb een mail naar je gestuurd
Groetjes Joke

Aleida zei

Leuk gemaakt! Een leuke traktatie of attentie.
groetjes,

Karin zei

Leuke creaties!!

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Hele leuke verpakking leuk gemaakt.
Liefs Rianne

Renate zei

Kei grappig gemaakt. Helemaal leuk.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Ha Martina,
wat heb je dit weer goed bedacht. Ik vind het echt schattig!
Groetjes,
GerJanne

!neke zei

Super leuk!
Groetjes !neke

Nancy zei

Hey Martina,

GEWELDIG goed gevonden!! Deze neem ik mee naar volgend jaar!! haha!!

Liefs,
Nancy