woensdag 18 december 2013

Konijn op het menu ?

Goeiemorgen,
we zijn in de helft, de eindspurt is ingezet... Nog even doorbijten en dan komt de ontlading =) Alhoewel, dochter jarig, kerstpakjes, rapporten.... Pfffff... Ach ja, we moeten er nu eenmaal door, nietwaar... Proberen er toch allemaal van te genieten.
Vandaag 8 kaartjes, ongeveer allemaal dezelfde, daarom krijg je ze in één bericht. Vrij eenvoudige creaties, zonder veel poespas, omdat ik het afdrukje zo lief vind... Het heeft echt niet veel nodig.

Papier : Simpel Stories
Afdrukje : Penny Black (gekregen van Nancy, dank je !), ingekleurd met copics
Sentiment : Hero Arts en Aud Design
Border : Memory Box

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en tot vrijdag, voor vers werk !
Bedankt voor jullie bezoekje en reacties,
groetjes, Martina
x




19 opmerkingen:

Ellen zei

Afdrukje is zeker een schatje! Wel acht kaartjes waard ;)
Groetjes, Ellen

Mariken zei

Jeetje, wat een schatje! Jij bent, ondanks de druktee, goed bezig zeg! Sterkte met de eindspurt...
Groetjes Mariken.

Marjan zei

Het zijn schatjes zeg !! En zo schiet het lekker op hè ?

Groetjes, Marjan

jolanda zei

mooie kaartjes

Hanny zei

Wat een leuk afdrukje en zo mooi gemaakt. Inderdaad meer hoeft niet, het is prachtig zo. Je brengt me wel in de war met de koptekst: Konijn in het menu, ik kan het nergens terug vinden in je bericht......lol.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Els zei

Erg leuke kerstkaartjes en wat een grappig afdrukje. Mooi papier heb je ook gebruikt.
Fijne dag en groetjes, Els

Ans Gilbert zei

hoi Martina,
Wat een leuke afdrukjes, Hanny kan konijn op het menu niet terug vinden,maar het is toch echt een konijn op je stempel hihi..prachtige serie kaartjes, liefs Ans

chantal zei

Goed bezig zo te zien. Hopelijk niet te druk voor de laatste dagen voor de kerstvakantie,
Liefs chantal

Colien zei

Ze zijn stuk voor stuk mooi! Schattig afdrukje, lief!
grtz.Colien

Laurespage zei

MArtina,
Echt mooie kerstkaartjes, je bent ook goed bezig geweest !
Groetjes
Laurette

Hanny zei

Haha Ans, ik lijk wel blond...........lol....ik had de link niet eens gelegd, hoe erg. Maar goed, ik ben nu eenmaal een warhoofd zullen we maar denken.
Sorry Martina, nu begrijp ik het dus...
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Marcella zei

Hoi Martina
Dankje voor je lieve berichtje op mijn blog .
Maar ik lees bij jou ook druk druk druk .Ha Ha volgens mij heeft iedereen er last van in deze tijd.
Prachtige kaarten en zeker een heel leuk afdrukje.
Ook nog even sterkte met alles .
Groetjes Marcella

Marian zei

Wat zijn ze leukkk
Groetjes

Marlies zei

Een hele mooie serie kaarten! het konijn ziet er zo lief uit! Allemaal prachtig gemaakt. Succes met alle drukte! groetjes, Marlies

Je@net zei

Wat een leuke serie kaarten, Martina!

Anoniem zei

Schitterende serie kaarten heb je gemaakt en wat een leuk afdrukje met het konijn.Groetjes Joke

Renate zei

Ze zijn erg leuk geworden hoor. Het afdrukje is echt super scheetig. Knap dat je het nog allemaal gedaan krijgt met al die drukte.

-xies- Renate.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele leuke serie kaartje Martina!! Wat een leuke afbeeldingen heb je weer gebruikt! Succes nog even!
Lieve groetjes, Yvonne

debby4000 zei

Oh these are fabulous and so cute.
luv
Debby