zaterdag 7 december 2013

Stampfairy : Gingerbreadbabies

Goeiemorgen iedereen,
vandaag, nieuwe maand, nieuwe kaart ! Ik dook nog een keertje in mijn 'oudere' voorraad van Stampfairy, daar kwam ik de Gingerbreadbabies tegen. Dat was weer lang geleden dat ik ze gebruikte. Dus, daarom deze kaart.

Digi : Stampfairy, Gingerbreadbabies, ingekleurd met copics
Sterrenrand : Memory Box
Ijskristal : Martha Steward
Sentiment : Van bij De Banier
Kaartenmodel : Stampin Up

Het lijkt een beetje op een chocoladekaart, niet ? Hahahahaha....
Heb je ook zin gekregen in deze of andere digi's van Stampfairy, klik dan even door naar hun site. Bij de reeks van Gingerbreadbabies, vind je zelfs een leuke freebie !
Ik wens iedereen een fijne zondag toe en tot de volgende,
groetjes, Martina
x




19 opmerkingen:

Je@net zei

Een super schattig kaartje, Martina.
Fijn weekend!

Els zei

Super wat een schattige kaart en zo leuk weer dat touwtje erbij, want dat geeft toch een leuk effect.
Groetjes, Els

Unknown zei

Martina, your card is stunning and the image is so cute, I love it, you reminded me of it :) xx

Malika zei

Wat een super schattige kaart zeg

Malika

Carina zei

Dat is een leuke kaart,mooie kleurencombinatie!

Nelleke zei

Leuk model kaart zeg! loop je alvast op de tijd vooruit door iets in het bruin blauw te plaatsen? hihi of is het paars. Mooi in ieder geval. Groetjes, Nelleke

Anoniem zei

Schitterende kerstkaart en een heel leuk model van kaart.Fijn weekend en groetjes Joke

Monique zei

Mooi! Mooi!
grtjs

Marcella zei

Hoi Martina
Ook bij jou heb ik een hoop moois gemist .
Deze kaart is ook weer super en dat beertje is ook weer zo leuk .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

Ans Gilbert zei

Prachtig kaartje in hele mooie kleuren, fijn weekend, liefs Ans

Ingrid Reyners zei

Wat een leukerdje is dit Martina! Ook de afbeelding is weer erg mooi, en het model is gewoon een heel veelzijdig modelletje! Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

corryskaart zei

hoi martina
vind je kaart reuze bijzonder, erg leuk met de afbeelding en vorm!
groetjes,corry

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat mooi, gingerbread baby is zo schattig, mooi zeg de sterrenrand.

groetjes jolande

Anita Meijer zei

Wat is je kaart weer prachtig Martina, heel mooi.
Liefs van Anita

Ellen zei

Het zijn wel hele leuke baby's! Volgens mij ben jij alvast aan het oefenen voor het KKT ;) Gaaf resultaat!
Groetjes, Ellen

Karin zei

Schitterende kaart!
gezellige zondag verder!
Groetjes Karin

Rosina zei

Een prachtig kaartje Martina leuke en mooi ingekleurde digi....ook de stans aan de buitenkant is prachtig!!!

groetjes Rosina

Nancy zei

Hey Martina,

Dit is ook een leuke!! Deze boord heb ik nog niet in mijn verzameling zitten... Mooi!!

Liefs,
Nancy

Renate zei

Kei gaaf kaartje. Het gingerbread poppetjes is een tikkie ondeugend zo. Maar uh... KKT is pas over een paar weekjes hé. ;o) :o)

-xies- Renate.