maandag 30 december 2013

Stampfairy voor Sketch and Stash

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je op de valreep nog een nieuwjaarskaartje (die kunnen nog best wel, vind ik...) als inspiratie om mee te doen met de challenge die loopt op Sketch and Stash. Voor de laatste keer maak je een kans via deze challenge om een waardebon te winnen van Stampfairy ! Waag je kans, zou ik zo zeggen ! De opdracht is : Hou je aan de sketch. Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik niet zo'n sketch mens ben en het voor mij echt wel moeilijk is om me aan de 'regels' te houden. Maar kijk, voor de laatste maandag van dit jaar, wil ik een extra inspanning doen en hieronder het resultaat.
Ben uiteraard weer met George aan de slag gegaan....

Digi : George Wintertime 2, gekleurd met copics, bewerkt met 'sneeuw', spickels en achtergrond met Distress Ink
Sterrenborder : Memory Box (ook eentje van mijn favorietjes, dat heb je ondertussen ook wel gemerkt, nietwaar ?)
Achtergrondstempel : La Blanche, gedrukt met clear, witte embossingpoeder aangebracht
Sterren : Nellie Snellen
Houten sterren : Wibra (?)
Lint : Schleiper
Sentiment : Kruidvat

Heb je ook de kriebels gekregen om met Stampfairy aan de slag te gaan, niets houdt je nog tegen. Profiteer nog tot en met morgen van de halve prijs aanbieding op de gehele collectie.
Wil je meedoen met de challenge ? Klik dan door naar Sketch and Stash, daar vind je de sketch en verdere informatie.

Ik wens iedereen langs deze weg nog een heel fijn eindjaar toe en tot de volgende,
groetjes, Martina
x


23 opmerkingen:

Els zei

Weer een hele leuke kaart Martina en de achtergrond vind ik mooi gemaakt met de embospoeder. En George is weer leuk hoor.
Fijne jaarwisseling en groetjes, Els

Deborah zei

Wat een prachtige kaart!!! Heel mooie details en heel verzorgd!
Fijn eindejaar en een nog beter begin!
Liefs, Deborah

corryskaart zei

hoi martina
nou deze kaart ziet er zeker geslaagd uit zo mooi wat kleuren betreft, vind het echt een geweldig mooie kaart!!
vast een hele fijne jaarwisseling en groetjes van corry

Mariken zei

Prachtig kaartje..en George verveelt me nooit, ik vind 'm leuk!
Fijne jaarwisseling, en geniet lekker van je vakantie.
Groetjes Mariken.

Unknown zei

Schitterend! Heel mooi gedaan.
Groetjes Sandra.

Malika zei

Ik vind je kaart prachtig.

Prettige feesten

malika

Nancy zei

Hey Martina,

Volgens mij is dit wel een winnaar! Van mij krijgt jouw 'George' alvast de eerste prijs!!

Liefs,
Nancy

Anoniem zei

Super leuke kaart en erg mooi geworden ook voor jullie een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar.Groetjes Joke

Anita Meijer zei

Wat is die weer prachtig Martina, een toppertje van een nieuwjaarskaart.
Liefs van Anita

Monique zei

Voor mij ben je ook de winnaar hoor!
Knappe kaart!
groetjes

Ingrid Reyners zei

George blijft gewoon geweldig om te zien, dus het gaat helemaal niet vervelen. Een erg leuke kaart Martine. Ik wens je een fijne jaarwisseling toe, en een heel creatief 2014. Groetjes, Ingrid.

Karin zei

ja leuke kaart!

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Prachtige kaart,leuk digi, heb de tekst en de sterren ook op nieuwjaarskaarten verwerkt, mooi gedaan, liefs Ans

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Een gezond en liefdevol 2014.
Liefs Riet.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuke kaart.

groetjes jolande

Lia zei

Geweldig leuk kaartje Martina.
Fijne jaarwisseling, groetjes Lia

Colien zei

Superleuk!
grtz.Colien

Danoesja zei

Hoi Martina

Wat een leukerd op je mooie kaartje.
Een hele fijne en gezellige jaarwisseling en een gezond en mooi creatief 2014.

Lieve groetjes
Danoesja

Rosina zei

Heel mooi winters kaartje Martina...leuke afsluiter voor 2013...
ook je vorig kaartje is prachtig,die had ik even gemist...

Ook jij bedankt voor de lieve reacties op mijn kaartenblog afgelopen jaar...super leuk vind ik dat steeds.
Ik wens je een hele goede jaarwisseling en een super goed, gezellig, gezond en toch vooral een creatief 2014 toe...
liefs Rosina

jolanda zei

mooie kaart

Ans S. zei

Geweldig mooie kaart met super leuke details, schitterend gemaakt.
Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2014.

Groetjes Ans

Enny zei

Weer een superleuke kaart Martina ! Ik wens jou voor 2014 het allerbeste en nog veel hobby-plezier ! Groetjes Enny

Renate zei

Kei leuk gemaakt! Gwewldig hoe je de achtergrond van George hebt gemaakt.

-xies- Renate.