donderdag 21 maart 2019

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Doosjes !

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjes of kerstcreaties op het menu. Zoals elk jaar, staan er ook deze keer doosjes op het menu. Deze reeks maakte ik voor iemand, die ze graag op haar feesttafel zette.
De afmetingen dokterde ik zelf uit, niet zo moeilijk bij zo'n vorm. Binnenin, zit er een Ritter Sport chocolaatje.

Papier : Action
Sentiment : Zelf gedrukt
Label : Artemio pons
Fles en glaasje : Van bij Inge, het merk ontgaat me
Ster : Overschotje van een uitgesneden ster
Gouden elastiek : AVA papierwaren

Voilà, bij deze dus weer een keertje check voor het DT van '52 weeks to christmas'. Wil jij deze week ook weer meedoen ? Dat kan, link dan je kaartje of creatie op het blog.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en zie jullie graag morgen terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'. Hopelijk kom je dan weer even tijd !
Groetjes, Martina
x






23 opmerkingen:

Els zei

Jeetje Martina wat ben je actief voor de kerst en wat een prachtige doosje heb je gemaakt met chique karton/papier.
Fijne dag en groetjes, Els

Je@net zei

Wat leuk en zal zeker erg gezellig staan op een mooi gedekte kerstdis!

Sarah zei

Super tof! Ik besef net dat het volgende woensdag al de laatste is, ik moet dus maar gauw aan mijn opdracht beginnen!

Nancy Soetaert zei

Chique als je die allemaal samen ziet staan !
Fijne donderdag
Nancy

Elle-Jeanne zei

Zo ,wat heb jij hard gewerkt zeg.
Al die mooie creaties.
Super.
Groetjes, Elle-jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie doosjes allemaal wat een werk zeg
groetjes ellen

Eri zei

Wat een leuke en chique doosjes heb je gemaakt, zo is het extra feestelijk op tafel.
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

Schitterend, leuk als je alles zo mooi bij elkaar ziet!!

liefs Annemarie en Merit

Marijke zei

Super leuk Martina en zo mooi gemaakt! Groetjes Marijke.

Enny zei

Wauw, prachtige doosjes en zo veel, jij kan dat nogal !! Groetjes, Enny

marian zei

Prachtig hoor deze doosjes,en zo veel.
Groetjes van Marian.

Judith zei

Dat is een leuk klusje geweest, maar wel super leuk.
Groetjes van Judith

Annerieke zei

Mooie serie doosjes Martina!

Monique zei

Wat zien al die doosjes er gezellig uit Martina. Mooi gedaan!
Lieve groetjes, Monique
DT52WTC

Ans Gilbert zei

Wat heb je mooie kerstdoosjes gemaakt, zien er chique uit,
Ansx

Angelique zei

Prachtige doosjes, heel chique in het wit met goud. Wat een vrolijke verjaardagskaartjes met de vlaggetjes.
lieve groetjes Angelique

Margreet zei

Jemig, dat moet jou toch ook zeeën van tijd kosten om zulke schattige doosjes te maken....een echte CreaBea.
xxx Margreet

!neke zei

Wat een werk weer , maar met een mooi resultaat !
Groeten Ineke

Jantine zei

Prachtige doosjes, Martina. Heel chic!
Groetjes
Jantine

Caroline Cards zei

Super mooie doosjes om op de kersttafel te zetten!
groetjes, Caroline

Francisca zei

Altijd leuk zo doosjes . weeral knap werk
Francisca

GerJanne zei

Aan mij wordt vaak gevraagd waar ik de tijd vandaan haal, maar dat vraag ik me op mijn beurt dan weer van jou af Sjonge wat een mooies creaties en wat veel. Super chique!

Dora zei

Ziet er mooi uit. Top