woensdag 6 maart 2019

Oproep Kleurenkaartenteam 2019 : 3 de schakel : Bordeauxrood met perzik oranje

Goeiemorgen iedereen,
de eerste woensdag van de maand alweer ! Jawel, de derde van dit jaar. Wat gaat het weer ontzettend snel. In ieder geval, het bordeauxrood, krijgt perzikoranje als 'vriendje' deze maand, dankzij Sarah.
Zij was de vorige oproep die eerst reageerde en dus zo ons 'lot' beslist voor komende maand.
Ik moet zeggen.... Mijn kaartjes zijn ondertussen klaar en ik kan jullie alvast melden, ik vond het allesbehalve makkelijk ! Hopelijk hebben jullie net iets meer creativiteit tussen de oren, want ik vond het een echte uitdaging.
Ben dus erg benieuwd wat jullie er van zullen maken !
Vergeet je niet op te geven !
Dit kan je doen tot maandagnacht, 25 maart, we publiceren op woensdag, 27 maart.
Hieronder nog een inspiratiefoto om jullie op weg te helpen....
Wie graag wil deelnemen, geeft je hieronder op bij Mister Linky. Dan brengen wij jou zeker een bezoekje op de dag van publicatie.
1.Sarah12.Grietje's Kaartenhoekje23.Nancy-tisallemaalhandwerk
2.Jantine13.Chantal24.Ellen
3.Rhode14.Bep25.Karin
4.Crea Nancy15.Annemarie en Merit26.Nicole
5.Ger Janne16.! neke27.Yvonne Spikmans - Van Bruggen
6.Nelleke17.Laurette28.Linda T
7.els van herck18.Margreet29.Caroline Van den Neste
8.Colien19.Marijke30.Petra
9.Mariken20.Ans S.31.Rosina
32. Martina's kaartjes
10.Marfien21.Femminde
11.Monique22.Epie




Ik zie je graag morgen terug voor een verse kerstkaart. Kom je dan weer even kijken ?
Tot dan !
Grtjs,Martina
 x

25 opmerkingen:

Sarah zei

Martina vond het een uitdaging, dan heb ik goed gekozen!! Ik doe zeker mee. Diegene na mij kan een kleurtje kiezen bij perzik ( ik hoop op een lente kleurtje ) xx

Jantine zei

Spannende combinatie Sarah! Je voorbeeldbloemetjes zijn erg mooi :-)
Ik doe in elk geval mee en zal proberen iets anders dan zulk soort bloemen te maken.
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

Toffe kleurkeuze! Worden vast veel fleurige kaartjes!

Nelleke zei

Leuk om weer mee te doen. Groetjes Nelleke

Colien zei

Leuke combinatie, al vind ik het wel een uitdaging,....
grtz Colien

Mariken zei

Leuk! Ik heb er weer zin in!

Grietje zei

Oeh mijn radertjes gaan al werken, lastige kleurencombi, maar ik doe mn best.

Groetjes Grietje

Jantine zei

Oei, en nu moet ik iets verzinnen bij perzikroze??

Nancy zei

Hey Martina,

Ik doe zeker weer mee hoor!

En ik ben een kieken! Omdat ik morgen een dag verlof heb, dacht ik dat het vandaag al donderdag was en heb ik mijn rode kerstkaart al gepubliceerd!
Vond het al raar dat ik niet op de 52 weeksblog kon linken...

Liefs,
Nancy

Nancy zei

Ik kan Mr Linky niet vinden!

Bep zei

Hoi Martina,

Ik ga weer een poging wagen om mee te doen, leuke kleuren combi.

gr.....Bep

Annemarie en Merit zei

Wij gaan weer gezellig meedoen, hopelijk gaat het ons deze keer beter af haha:)

Groetjes, Merit en Annemarie

Laurespage zei

Ik wil zeker meedoen. Een hele mooie kleurencombinatie.
Groetjes en tot morgen!
Laurette

Laurespage zei

Ik wil zeker meedoen. Een hele mooie kleurencombinatie.
Groetjes en tot morgen!
Laurette

Margreet zei

Ik ga er weer voor!
xxx Margreet

Marijke zei

Een mooie combinatie, ik had al gehoopt op roze bij het rood maar dit is ook mooi!Ik doe weer mee hoor! Groetjes Marijke.

Ans S. zei

Ik ben er ook weer bij.

Groetjes Ans

Femminde zei

Ik hoop ook weer mee te doen. Veel te leuk!! MIjn kaartje is al klaar maar het was wel weer een uitdaging deze keer.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Unknown zei

Hallo Martina , een leuke uitdaging ik doe mee deze keer ,
Fijn weekeinde allemaal , gtjs Epie

Ellen zei

Ik doe mee!

karin zei

Leuke kleurencombinatie! Ik doe weer eens mee!
Groetjes,
Karin

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ook ik doe weer graag mee!
Lieve groetjes, Yvonne

Caroline zei

heel toffe kleurencombi en deze keer doe ik mee op aanraden van Crea Nancy

Petra-loves-paper zei

Tijdje niet meegedaan, maar ik mis het zo! Doe dus deze keer weer gezellig mee, alhoewel... wel een pittige combo! Groetjes Petra

Rosina zei

Was ik toch bijna vergeten om me aan te melden om mee te doen...kan nog net ..
groetjes Rosina