vrijdag 22 maart 2019

'Mannenkaarten' voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn laatste mannenkaartje voor het DT 'In 't Woefke' van deze maand. Het werd er eentje waar ik me liet inspireren door Pinterest, dank je wel daarvoor ! Ik vind het nog steeds moeilijk om mannenkaarten te maken. Niet dat ik daar het materiaal niet voor heb... Nee, het komt er gewoon niet van. Maar gelukkig is daar dan Inge van 'In 't Woefke', die met lichte dwang ons aanzet om deze maand mannenkaarten of lentekaartjes te maken. Lentekaartjes zijn leuk, maar zelf heb ik er geen doel voor, dus mannenkaarten dan maar !
Hieronder een hele werkbank gefabriceerd.... Uiteraard kan deze ook voor stoere vrouwen, die hun 'mannetje' staan ! Niks dat me tegenhoudt om het ook voor hen te maken. Alleen ik ben niet zo handig in die dingen .... Tja, je kan niet alles kunnen he ? =)

Gereedschap : Marianne Design
Sentiment : Craft Emotions

Deze werkbank kan helemaal plat, zodat hij ook netjes in een envelop past om opgestuurd te worden.
Wil je een keertje kijken hoe alles in elkaar zit ? Plan dan een uitje naar Deurne, 'In 't Woefke', dan kan je daar alle kaartjes van het DT team en Inge en Maries bewonderen. Kan je ook meteen je materiaal aanschaffen dat je nodig hebt.
Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel fijn weekend toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse creatie (heeft ook te maken met 'In 't Woefke' ! Nieuwsgierig ? Kom dan weer een kijkje nemen.
Tot dan,
groetjes, Martina
x





13 opmerkingen:

femke zei

Heey Martina,

mannenkaarten vind ik zelf ook nog steedsmoeilijk om te maken maar deze is toch wel supergaaf geworden!!!

groetjes Femke

Nancy Soetaert zei

Wat he je dit fantastisch mooi gemaakt! Echt met alles er op en er aan! Toppie!
Fijn weekend
Nancy

Elle-Jeanne zei

Wow, wat mooi,schitterend gedaan,Martina.
wat een werk,maar heel mooi.
Fijne dag.
Groetjes, Elle-jeanne

Lieve zei

Wow, zo tof !

Colinda zei

Super, wat een gave creatie!!!
Alvast een fijn weekend,
Colinda

Colien zei

Heel gaaf gemaakt, tof!
grtz Colien

Enny zei

Wauw, wat een fantastische mannenkaart, een hele werkbank, super gedaan ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Supergaaf, Martina. Ik ben dan wel benieuwd hoe die plat kan :-)
Ik vind het idee geweldig!
Groetjes
Jantine

Je@net zei

Wauw...wat super gaaf, Martina!

Nicole Parmentier zei

Wat een ontzetten coole mannenkaart is dit! Ik vind hem echt helemaal geweldig!!! Voor al die stoere klussers onder ons de perfecte kaart. Misschien ben je dan niet zo handig met een zaag of hamer met papier weet je goed de weg. Knap gemaakt!!

Dora zei

Wat gaaf! Geweldig gemaakt. Tja dan is de keus best een pittige. Lente kaarten of mannenkaarten. Dit is mooi gedaan.

Francisca zei

Knap gedaan de kurk is leuk accent !
Francisca

Monique zei

Knap werk hoor!
Groetjes