zondag 17 maart 2019

HOERA ! 505 volgers ! Wie krijgt de candy ?

Goeiemorgen iedereen,
Zoals ik jullie reeds beloofde, ging de candy er op het einde van deze week uit !
Dankzij de 500 volgers, was het aan mij, om jullie allemaal te bedanken langs deze weg.
Liefst 49 mensen die graag wilden meedingen naar deze verrassing. Wat fijn.
Ik dook m'n kast in en verzamelde een heleboel spulletjes, die straks richting 'de gelukkige' mogen vertrekken....
Toen ik gister avond aan mijn dochter vroeg een nummer te zeggen tussen 1 en 49, flapte ze er spontaan ... 27 uit !
Ben dus op zoek gegaan naar de persoon die als 27ste reageerde op de candy oproep. 
Dat was deze keer .... ANNIGIDE !
Een dikke proficiat !
Wil je me even mailen en je adres doorsturen, dan kan het pakketje jouw richting op komen.


Ik zie jullie graag morgen terug voor een verse persoonlijke kaart,
nog een fijne dag. Bedankt aan iedereen, en graag wil ik naar de 600 volgers gaan, doen jullie mee ? =)
groetjes, Martina
x

11 opmerkingen:

Els zei

Annigide leuk dat je gewonnen hebt en gefeliciteerd.
Je laat vast nog wel zien wat je gewonnen hebt.
Groetjes, Els

Creaellenknutselsite zei

annegide gefeliciteerd met het winnen van de candy
groetjes ellen

Irene zei

Dikke proficiat Angelique en jij bedankt Martina...die 600 gaan er vast wel komen!
XxIrene

Margreet zei

Annigide proficiat en Martina bedankt.
xxx Margreet

Jantine zei

Leuk Martina dat je deze candy organiseerde! Annigide gefeliciteerd!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wow, een dikke proficiat aan Annigide, en Martina, bedankt voor het organiseren ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Leuk Angelique!! Gefeliciteerd!

Nancy Soetaert zei

wat leuk, zal Angelique vast heel blij mee zijn!

Angelique zei

Wauw, wat een leuke verrassing Martina, daar ben ik blij mee. Ik zal je een berichtje sturen met mijn gegevens.
lieve groetjes Angelique

Francisca zei

Wat leuk Annigide !! Geniet van je prijs .
Groetjes,
Francisca

Dora zei

Gefeliciteerd Annigide. Veel plezier.