donderdag 7 maart 2019

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge Reminder : Gebruik zo veel mogelijk rood op je kaart

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je weer een kaartje voor DT '52 weeks to christmas'. We doen nog een allerlaatste poging om jullie aan de knutsel te krijgen met zo veel mogelijk rood ! Vandaag krijg je nog de kans om je kaartje te linken op het blog en een leuke prijs te winnen.
Voor meer info, klik je door naar het blog van '52 weeks to christmas'.
Bij mij werd het deze keer een vrij eenvoudig kaartje. De achtergrond maakte ik zelf (lag er nog te wachten om verwerkt te worden, dus bij deze). De voorraad boompjes is nog steeds niet uitgeput, dus die kreeg ook nog een prominent plekje.

Achtergrond : Glitter Paste (zelf gekleurd met Distress Inkt)
Boompje : Ik denk Kruidvat of Wibra
Towutje en belletje uit voorraad
Embossing folder sterren : Darice

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart (hopelijk vergeet ik ook dan weer de tekst niet toe te voegen....).
Nog een fijne dag,
groetjes, Martina
x





28 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kaart, Martina!

Margo zei

Leuke kaart Martina ! Geniet van jullie knutseldagje !
Groetjes
Margo

Margreet zei

Heel leuk gedaan. Volgnes mij heb ik ook nog van die boompjes liggen.
xxx Margreet

Els zei

Mooie kerstkaart met het vilten kerstboompje. Ik heb ze ook nog.
Groetjes, Els

femke zei

Heey Martina,

het is een leuke kaart kerstkaart geworden!!!

groetjes Femke

Sarah zei

Tof! Haha, het publiceren ging automatisch, al voor het afwerken...
Ik kom later wel eens kijken naar je verhaal erbij. X

Annemarie en Merit zei

Mooie kerstkaart Martina,
liefs Annemarie en Merit

Colien zei

Heel mooi met al die glimmende rode stippen op de achtergrond!
grtz Colien

Eri zei

Leuke kaart met je zelfgemaakte stippen achtergrond.
Groetjes, Eri

Enny zei

Een heel leuke kaart Martina, mooie achtergrond ! Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje leuk dat vilten kerstboompje
groetjes ellen

Monique zei

Eenvoudig misschien maar wel heel erg mooi!

Marijke zei

een mooi rood kaartje. Je hebt je goed uitgeleefd met rood! Ik hou daar van!Waren leuke rode weken op blogland toch? Groetjes Marijke.

Judith zei

Prachtig kerstkaartje is het weer geworden.
Groetjes van Judith

Dora zei

Mooie kaart en wat een leuke achtergrond.

Laurespage zei

Super, super mooi ! Het boompje maakt het werkje af !
Groetjes, Laurette

Jantine zei

Heel leuk Martina! Mooi met die glitterstippen op de achtergrond.
Groetjes
Jantine

Annerieke zei

Leuke kaart Martina, schattig met het boompje, twine en belletje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke polkadot kerstkaart Martina.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Super leuk!Martina !
Groeten Ineke

Suzan zei

Wat een leuke kaart Martina met een rode kerstboom!
Groetjes Suzan

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Martina...leuk die achtergrond gemaakt en het leuke kerstboompje maakt het helemaal af....
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ans S. zei

Prachtige kerstkaart.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Heel leuk kaartje! Je brengt me op een idee! EN dat is ook zo leuk aan bloggen....

Trijntje zei

Leuke kaart. Mooi met het stukje embos achtergrond. Erg leuk bedacht. Groeten Trijntje

Angelique zei

Hele leuke kaart met de grote stippen, leuk het vilten boompje.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

leuk rood kerstkaartje Martina!
Nancy

Ans Gilbert zei

Wat een leuke kaart met het boompje van vilt, ook je achtergrond is heel mooi,
Ansx