woensdag 4 januari 2023

Oproep kleurenkaartenteam 2023 : 1ste schakel : Zilver met bordeaux rood

Goeiemorgen iedereen,
we zijn er terug dit jaar ! 😉

Een heleboel snelle bloggers, meldden zich vorige keer bij het oproepbericht. Het waren trouwe enthousiastelingen, die al een keertje een kleurencombo mochten kiezen. Omdat ik probeer om zoveel mogelijk verschillende mensen aan de beurt te laten komen in de loop van een jaar, werd de fakkel doorgegeven aan de eerstvolgende die dit jaar nog niet gekozen had, dat was Jantine. Die wist het erg snel en besloot bordeaux rood bij het zilver te kiezen.
We blijven dus een beetje in de feeststemming denk ik dan. Ben benieuwd wie deze 'kerstsfeer' kan loslaten bij het gebruik van deze kleurencombo, want de verleiding is er, moet ik toegeven...


Wil jij deze maand ook graag weer meedoen ? Dat kan, je kan je hieronder opgeven tot maandag, 23 januari, we publiceren op de laatste woensdag van deze maand, dat is, 25 januari.



Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart, tot dan !
Groetjes, 
Martina
x

10 opmerkingen:

GerJanne zei

Prachtige combinatie! Ik doe mee!

Caroline zei

Leuke combo, eens nadenken wat ik ga maken
Groetjes Caroline

Anita van Deur zei

Prachtige combinatie! En wat leuk dat je er mee door gaat dus doe ik weer mee!

Jantine zei

Natuurlijk doe ik mee! En de inspiratie kwam van recht voor mijn neus toen ik je mailtje las :-) Soms moet je niet te lang nadenken, toch?
Groetjes
Jantine

PS En super dat je wegens succes verlengt, ik vind het iedere maand een feestje!

chantal zei

Haha wegens succes verlengd, goed gevonden. Bedankt om dit elke maand weer te organiseren.
Ik doe mee, toffe combo
Liefs Chantal

Sarah zei

Ik sta er weer bij! Leuk 'met succes verlengd'!!

Laurespage zei

Ik doe graag mee !

Nancy Soetaert zei

mooie kleurencombi! Ik doe ook weer mee!
Nancy

Nancy zei

Hey Martina,

Ik moest spontaan lachen bij de 'wegens succes verlengd' haha!!
Da's zeker omdat er reacties kwamen op het einde van het jaar zoals de mijne... Ik schreef dat ik hoopte dat je er nog lang mee door zou gaan!
Wel, bedankt om het initiatief te verlengen!!

Ik doe weer mee, al is het misschien weer last-minute!
Liefs,
Nancy

Grietje Jansen zei

Hai hai, ik ben ook weer eens van de partij.
Nog de beste wensen voor dit nieuwe jaar.
Grietje