woensdag 11 januari 2023

Winterpret voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag gaan we lekker verder in het winterse thema van DT 'In 't Woefke'... Wie heeft het nog nooit gedaan, marshmellows boven het kampvuur ? Jawel, deze sneeuwman en pinguïns hebben er helemaal zin in. Gelukkig blijft de sneeuwman wel op een veilig afstandje van het vuur.... 😀
Ik gebruikte een ouder stempelsetje van Inge, van 'In 't Woefke'. Maakte er een soort 3D kaartje van. Vond dit modelletje op internet, komt van de 'Mutsen Cluppie'. Ze hebben leuke modelletjes en goede uitleg. Hetgeen ik wel wat heb aangepast, is het voorste deeltje van de kaart, die heb ik 1 cm langer gemaakt. De breedte van mijn kaart is 10,5 cm, maar dat kies je uiteraard zelf.

Achtergrond : Taylored Expressions
Bomen : Marianne Design
Afdrukjes : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
'Sneeuwranden' : Lawn Fawn
Model kaartje : Doorkijkkaart via het 'Mutsen Cluppie'

Wil je deze kaart en andere kaartjes van dichtbij bestuderen / bekijken ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. Inge helpt je graag met het nodige materiaal.
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie morgen terug voor een verse kerstkaart, 
tot dan !
Groetjes, Martina
x




4 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,
Wat een tof model en lieve kleurtjes! Ik ben al helemaal fan!
En ik heb het nog nooit gedaan, ben helemaal geen fan van marshmellows...
Maar dat stempelsetje heb ik ook en toch ook al wel gebruikt... Leuk om wintertafereeltjes mee te maken.
Liefs,
Nancy

Daphne zei

Ik zag op de eerste foto al dat de kaart een bijzondere vorm heeft, wat goed te zien is op de laatste foto.
Heel erg leuk, zo'n doorkijkje, het geeft diepe en de tafereeltje komt er heel goed in uit.
Prachtig, deze kaart.

VoormeKaartje zei

Wat mooi gedaan. Zo’n leuk tafereeltje.

GerJanne zei

Oh... dat ziet er heel tof uit! Enig model en het tafereel is ook heel leuk en winters!