zaterdag 21 januari 2023

Dubbele marquee card voor 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
mijn laatste winters kaartje voor DT 'In 't Woefke'. He werd een dubbele 'marquee card' zoals ze dat noemden in 2009 / 2010. Toen maakte ik er ook al eentje zonder snijmallen, met werkbeschrijving op mijn blog met cirkels. Deze keer liet ik me inspireren door de Mutsen Cluppie. Deze dames hebben leuke modelletjes, en wie mij een beetje kent, weet dat ik altijd voor een techniek kaart te vinden ben... Bij deze.
Het werd een slimline card, met het leuke papier van Marianne Design.
Binnenin, twee afdrukjes van een Lawn Fawn setje.

Papier : Marianne Design
Sneeuwster : Martha Steward (maar er zijn ondertussen al veel alternatieven)
Afdrukjes : Lawn Fawn, gekleurd met aquarel potloden
Model kaartje : Mutsen Cluppie

Wil je deze kaart en andere modelletjes zien ? Dat kan, breng een bezoekje aan de winkel in Deurne, je krijgt de gepaste uitleg van Inge ter plaatse.
Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





6 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Tof model! Leuk dat je ze nu ook dubbel uitwerkt!
Mooie kaart werd het zo!

Liefs,
Nancy

Elly zei

Deze kaarten zijn super. Ooit eens een grote uitvoering nagemaakt..en deze modellen staan nog op mijn to do lijstje.
Is een verrassing voor diegene die hem mag ontvangen.
Groetjes Elly

Eri zei

Leuke slimlinekaart met de verrassende elementen en afbeeldingen aan de binnenkant.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke model ne wat een schattige stempeltjes heb je gebruikt
groetjes ellen

Aartje zei

Wat een prachtig (en verrassend) model. Mooi resultaat
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Dit is ook leuk, met een dubbele verrassing erin. Dat ge ik onthouden. Van Nancy kreeg ik het voorbeeld met 1, dus die kan ik zo maken met twee...leuk!