maandag 2 januari 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart 394 : Lida 80 !

Goeiemorgen iedereen, 
hopelijk heet iedereen kunnen genieten van de voorbije dagen. 
Een nieuw jaar, maar we zetten de traditie voort. Een persoonlijk kaartje om je week op te starten.
Deze ging in september naar mijn mama, die 80 werd. Een vrij klassiek kaartje, maar door de zig zag vorm, krijgt het net een beetje extra. Het papier is een velletje dat ik te mooi vond om te gebruiken en dus bleef het als enig vel achter ... Nu vond ik het helemaal gepast om het toch op te gebruiken, niet ?

Papier : Action
Bloemen : Stampin Up
Gefeliciteerd : Gummiapan
Van Harte : Marianne Design
Cijfers : Concord 9th
Snijmal model : DieSire

In ieder geval, ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie graag woensdag terug voor de verse oproep van het kleurenkaartenteam, want die traditie blijven we ook lekker verder zetten.
Groetjes, Martina
x



9 opmerkingen:

Elly zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt, ja dit papier is mooi.
Ik heb dat ook vaak, teveel mooie papier om te durven gebruiken of zonde vinden.
Groetjes Elly

Wilma zei

Inderdaad heel MOOI papier Martina met als resultaat een PRACHTIGE zigzagkaart voor je moeder. Wat zal ze daar BLIJ mee geweest zijn.
Graag wil ik de BESTE wensen overbrengen voor 2023.
Liefs Wilma ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€

Je@net zei

Erg mooie en feestelijke kaart, Martina!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het blauwe dp en leuke details
groetjes ellen

Eri zei

Je hebt een prachtig drieluik gemaakt voor je jarige Mama. Ik wens je een gezond , gelukkig en creatief 2023!
Groetjes, Eri

Daphne zei

Wat een leuk model.
Ik zie dat het middenstuk "zweeft", eerst dacht ik dat je het erop had gelegd, maar dit geeft een mooi effect zeg.
Ik ben lekker nog een weekje vrij.

Francisca zei

Gelukkig Nieuw jaar ,
Inderdaad een zeer mooi velletje papier !!!
Super elegante kaart
Groetjes,
Francisca

GerJanne zei

Wat een leuke kaart voor de 80 jarige Lida. Mooi model weer...

Femminde zei

Wat een super gave kaart voor je moeder!! Heel tof gedaan.
Kijk uit weer naar morgen, naar de nieuwe kleurtjes.
De beste wensen voor 2023!!
Groeten van Femminde