woensdag 15 maart 2023

A good friend

Goeiemorgen iedereen,
vandaag op het menu een echt 'vriendenkaartje'. Deze maak ik eigenlijk heel erg weinig. Het was dan ook op vraag, dat deze kwam. 
Ik gebruikte deze twee superschattige muizen (denk ik toch), kleurde ze in met copics, gaf wel een leuk effect. De teksten zitten mee in het set, dus dat was niet zo veel nadenken.

Muizen : Colorado Craft Company, gekleurd met copics
Tekst : Zelfde set

Was weer erg laat met mijn tekst, sorry daarvoor. Gelukkig lieten een aantal bloggers zich niet tegenhouden om toch een reactie achter te laten, dank je wel daarvoor !
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag / avond toe en zien jullie mij morgen voor een verse kaart (met tekst 😇), die maak ik dan nu al in orde... 😂
Tot morgen !
Groetjes, Martina
x



9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Oh die is leuk, schattige hamster althans daar ga ik van uit :), mooi in gekleurd Martina ziet er levendig uit het tafereeltje. Fijne dag.

Elly zei

Wat een leukerd deze kaart! En heel mooi ingekleurd.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een mooi kaartje met de schattige hamsters
groetjes ellen

Diny zei

wat een schattige kaart is dit Martina!
Groetjes Diny

Margreet zei

Wat een lieve diertjes op je mooi kaart. De tekst is ook heel mooi en heel waar!
xxx Margreet

Daphne zei

En ik had ook al gereageerd, maar zie mijn reactie niet terug.
Wat een lieve stempeltjes zijn dit zeg.
Het is een heel leuk kaartje geworden.

GerJanne zei

Hihihi..... ik denk toch ook dat het hamsters zijn en geen muizen.. Maar leuk is hij wel. Handig as er tekststempels bij zo'n sheet zitten, dan past het meestal goed bij elkaar.

Els zei

Super!!! wat een leuke kaart.
Groetjes, Els

Nancy zei

Hey Martina,

Leuke kaart!!
Ik heb er ook ooit zo één gekregen van jou... Kan zijn dat ze iets anders was, maar ze lijkt er in elk geval heel erg op!

Liefs,
Nancy