zaterdag 18 maart 2023

Beterschapskaartjes

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je weer twee beterschapskaartjes, die richting collega's gingen. Ze waren een tijdje buiten strijd, dan is zo'n kaartje van de collega's uit, altijd wel een opkikker denk ik dan.
Ik maakte en soort 'double door pop up card'. Meestal de filmpjes in inches, hier de link naar een filmpje in het Spaans. Dit kaartje heeft wel een aantal vrije interpretatiemogelijkheden. De voorste flap inkorten, aan de binnenkant nog een extra kaartje toevoegen, je kan er dus veel kanten mee op.
In ieder geval, ik liet me weer even volledig gaan (ah ja, dat patroonpapier moet er door !! Hahahahaha). Maar kijk, het werd er weer eentje waar ik verschillende uitvoeringen mee maakte, die komen vanaf nu op jullie af.

Papier : Action
Sentiment : Scrapbook Atelier

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x

 







4 opmerkingen:

Diny zei

Heel mooi Martina....wat een verrassend model!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk model heb je gebruikt
groetjes ellen

Daphne zei

Dat doet altijd goed, een leuk kaartje krijgen van je collega.
Ze zijn heel erg leuk.

Anita van Deur zei

Wat een super leuk model, het zijn mooie kaarten.