donderdag 2 maart 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge reminder : Gebruik strookjes of tape op je kaart

Goeiemorgen iedereen,
jawel hoor ! Vandaag laatste dag om mee te doen met de lopende challenge bij DT '52 weeks to christmas'. Gebruik strookjes of tape op je kaart. Ik heb voor jullie deze kaart, met schuine strookjes, eens iets helemaal anders dan die van vorige week.

Papier : Action
Sentiment : Creative Expressions
Achtergrond snijmal : My Favorite Things

Wil je graag meedoen met deze uitdaging ? Dat kan, link dan je kaartje vandaag op het blog van '52 weeks to christmas'. Dan krijg je vast een bezoekje van een DT lid.
Voor wie naar de knotsgekke kaartendagen gaat, veel plezier ! Jammer genoeg krijg ik het niet in mijn planning meer ingepropt ... morgenavond en zaterdag staat de tweedehandsbeurs van de Gezinsbond op het programma. Dus zullen mijn hobbydinnen het zonder mij moeten doen. 😇
Ik wens iedereen een hele fijne dag toe en zie jullie zaterdag heel graag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'. 
Tot dan ! 
Groetjes, Martina
x


17 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt!

Elly zei

Heel leuk deze kerstkaart Martina.
Groetjes Elly

Anita van Deur zei

Chique kerstkaart, mooi alles verwerkt!

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Martine

gr karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de goud witte tinten
groetjes ellen

Jantine zei

Heel mooie strookjes kaart, Martina! En veel plezier op de tweedehands beurs. Ik ga ook niet naar Den Bosch.
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een chique kaart met het Goud erbij Martina!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een mooi kaartje en met dat goud gelijk een sjiek kaartje! Groetjes Marijke

Nancy zei

Hey Martina,
Mooi en stijlvol is deze kaart weer geworden en meer moet dat echt niet zijn. Leuke snijmal. Denk dat ik hem ook ergens in een hoekje in de kast heb liggen... Sommige zaken verstoppen zich zo goed hé! Ik moet eens op zoek gaan...
Liefs,
Nancy

marian zei

Erg mooi deze kaart met de gouden strookjes.
Groetjes van Marian.

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Martina!
Groetjes Suzan

Eri zei

Leuke kaart heb je gemaakt met al die strookjes, en de grote tekst!
Groetjes, Eri

Daphne zei

Mooi hoor.
Het idee ga ik onthouden ik heb ook zo'n soort stans maar weet niet zo goed wat ik er mee moet doen.

Angelique zei

Hele mooie kaart, leuke mal gebruikte je ervoor, het goud in de reepjes geeft een chique effect.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Heel mooie kerstkaart, toffe mal is dat!
Den Bosch is hier een kwartiertje vandaan, maar het lukt mij ook niet om naar de Knotsgekke beurs te gaan. Gisteren en vandaag werken en morgen organiseer ik een workshop voor het goede doel...
grtz Colien

Blankina zei

Leuk met al die kleine strookjes, bedankt voor je leuke comentaar op mijn blog en een fijn weekend, gr Blankina

!neke zei

Heel mooi in deze tinten !!!
Groeten Ineke