woensdag 8 maart 2023

Beterschap !

Goeiemorgen iedereen,
heel wat later dan anders ben ik hier met mijn tekst. Gisteren vergadering, vanochtend voorbewaking, in de namiddag vergadering, en nu zijn we dus hier.
Eventjes de tekst vervolledigen, hoewel jullie wel de belangrijkste informatie wel gekregen hadden, het materiaal... 😉
In ieder geval, deze ging richting ex-collega, waar het een tijdje niet zo goed mee ging, die kreeg van mij dit kaartje toegestuurd.
Ik maakte er weer een double gate-fold card mee. Een modelletje dat jullie hier al hebben zien passeren, in 1 van de berichten deelde ik ook de link naar de werkwijze via de 'Mutsencluppie'.

Papier : Action
Sentiment : Scrapbook Atelier
Sentiment binnen : Marianne Design en Crea Motions

Ik hoop dat jullie niet te veel last hebben gehad van de sneeuw en dat iedereen veilig thuis raakt(e).
Ik zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart
tot dan !
Groetjes, Martina
x



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Een dubbele kiekeboe kaart mooi! Fijne dag.

Daphne zei

Haha, dat "afwerken" (titel) is niet gelukt. 🤪
Heg is wel een super leuke kaart en ondertussen weten we van jou hoe je het gemaakt hebt. 🤭

Eri zei

Leuke kaart, en met een ander papiertje ziet het er weer helemaal anders uit.
Groetjes, Eri

VoormeKaartje zei

Wat een super mooie kaart. Zo prachtig en vrolijk papier.

GerJanne zei

Heel mooi kaartje en dat zal zeker goed gedaan hebben. Ik vind het papier op de voorkant heel gaaf!