maandag 1 april 2024

Elke maandag een persoonlijke kaart : Dorien

Goeiemorgen iedereen,
Vandaag, een persoonlijk kaartje voor Dorien. Ze houdt van bordeaux, de kleur, is in opleiding voor goudsmit, houdt van ecologisch, herbruikbaar, natuur. Dat heb ik zo veel mogelijk proberen te verwerken op deze kaart. Ik hoopte dat het geen 'kerst' sfeer uitstraalde, maar ik denk dat dat goed gelukt is. De ontvanger was er al blij mee, dus op naar de volgende uitdaging. 

Letters : Action
Plantenrij : 
Cijfers : Alt & New
Hiep hiep hoera : Carlijn Design

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne (werk)week toe ! Laat je niet foppen, vandaag 1 april !
Ik zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam.
Ben jij weer van de partij ? Prima !
Tot morgen,
groetjes, Martina
x





2 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige creatie Martina.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie creatie met de mooie kleurencombinatie en leuke details
groetjes ellen