Goeiemorgen iedereen,
vandaag een verse week, maandag, dus een verse, persoonlijkekaart. Deze ging richting Kristel, die 60 kaarsjes mocht uitblazen.
Daar hoort natuurlijk een gepaste kaart bij.
Papier : Action
Bloemen: My Favorite Things
Mag ik jullie er op wijzen, dat de maand juni op z'n einde loopt en dat ook het kleurenkaartenteam nu woensdag weer aan de beurt is ?
Wie zich nog graag wil opgeven, kan dat vandaag nog doen tot deze avond, 23.00 uur ongeveer.
Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam. Hou het koel zou ik zeggen, wij trotseren weer het klaslokaal in sauna temperaturen, jammer dat je door de warmte niet een beetje vermagert.... 😊, dat zou pas meegenomen zijn !
Groetjes, Martina
x
3 opmerkingen:
een mooi kaartje Martina........gr karin
Een leuke bloemige kaart voor de 60-jarige!
Groetjes, Eri
Hey Martina,
Persoonlijke kaarten zijn altijd leuk om te maken en te geven. Kristel zal er zeker blij mee zijn! Deze is dan ook leuk gemaakt...
Liefs,
Nancy
Een reactie posten