maandag 1 april 2013

Hallo

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe week, een nieuwe kaart. Vandaag twee heel eenvoudige kaartjes met mijn nieuwe letters van op de beurs. Eerst wat twijfel of ze niet te groot zouden zijn, maar neen hoor ! Helemaal wat de bedoeling was, is geslaagd ! De 'hallo' kaart ging deze week richting zoon, omdat hij op zeeklassen was met de school.
Letters : Memorie Box
Afbeelding : Creative Expressions, ingekleurd met copics, afgewerkt met glossy 3 D
Blogger doet nog steeds raar. Als ik publiceer, komt er geen verandering in de blogrol. Pas na een tijdje, verschijnt het kaartje wel, geen idee hoe dat komt....
Vergeet niet dat je kan beetgenomen worden vandaag, 1 april !
Bedankt voor jullie bezoekje en reactie en tot de volgende !
Groetjes, Martina
x



27 opmerkingen:

Els zei

O heerlijk wat een vrolijke kaartjes en wat een gaaf figuurtje en die oogjes. Schitterend leuk.
Fijne dag en groetjes, Els

Juisie zei

Zijn het stansen, deze letters? van welk merk zijn ze? Ik vind ze gaaf! Mooie kaartjes! Groetjes joyce

Lia zei

grappige kaarten met dat mannetje die als A fungeert...

groetjes Lia

Lia zei

Wat een leuke vrolijke kaartjes Martina,
groetjes Lia

Hanny zei

Ik ben weer terug van een heerlijke vacantie en probeer al mijn blogmaatjes te bezoeken. Ik zie dat ik weer heel wat moois gemist heb, wat ben je lekker creatief geweest en heb je weer mooie creaties gemaakt. Je laatste is ook een plaatje, wat heb je dit leuk gemaakt met die letters, super.
Je schrijft dat je zoon "zeeklassen" is, het enige wat ik me kan bedenken is dat hij een dagje met zijn klas naar zee is, klopt dat hihi?
Fijne 2de Paasdag, liefs Hanny♥

Monique zei

Wat een toffe kaartjes!
Ga vandaag ook eens proberen met mijn letters te werken!
Jij steekt mij echt aan hoor!
groetjes
Monique

Erna Logtenberg zei

Erg leuk gedaan!! Groetjes, Erna

Colien zei

Wat leuk om het afdrukje als letter te gebruiken, goed gevonden!
grtz. Colien

Anoniem zei

Schitterende kaarten en de letters echt heel erg gaaf.Groetjes Joke

Cornelie zei

Geinige kaartjes, erg leuk gemaakt!

Marian zei

Grappig mannetje
Wat leuk en mooi gemaakt
Ik heb een probleem komt er net achter dat me berichten niet weergegeven worden bij me volgers weet jij misschien hoe ik dit oplos?
Groetjes Marian

Rosina zei

Heel leuk kaartje Martina,, wat een mooie letterstansjes zijn dat...ook het grappigeplaatje is TOP GEDAAN!!!
groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Super..wat een leuke kaartjes zijn dit, mooi met de letters en de digi is TOP..liefs van Ans

Marlies zei

hele mooie vrolijke kaarten! Leuk gedaan met de letters en het super leuke mannetje! groetjes, Marlies

Anoniem zei

Wat heerlijke vrolijke kaarten met de letters en dat geinige mannetje.
Erg Leuk.

Gr. Mia

Enny zei

Heel leuke kaartjes, met dat figuurtje, en die letters zijn mooi ! Groetjes Enny

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtige kaartjes, mooi strak, leuk afdrukje.
ik blijf lekker thuis vandaag dan heb ik de minste kans grappenmakers tegen te komen, ha ha ha.

groetjes jolande

Nelleke zei

leuke kaarten, niet te groot, gewoon doen. groetjes, Nelleke

Marijke zei

Gaaf en grappig zijn deze kaartjes. Mooie letters!!
Groetjes,
Marijke

Chantal zei

Hihi, hoe leuk is dat: die stempeltjes die de letters vervangen, top idee!
Groetjes,
Chantal

Anita Meijer zei

Wat ontzettend leuk gedaan Martina, helemaal super ziet het eruit, top weer.
Liefs van Anita

Wilma zei

Geweldig leuk! Ik word er erg vrolijk van!

GerJanne zei

Hoi Martina, wat een leuke kaartjes! Zo vrolijk! Welke letters heb je hoe gebruik je ze? Het moeten we losse stansletters zin, of niet
En heir de blogger ook precies wat jij schrijft. Andersom ook. Dan heb ik mijn hele lijst beatwoord en dan zie ik later dat er opeens weer iemand tussen staat....heel vreemd!
Groetjes,
GerJanne

Nancy zei

Hey Martina,

Super kaartjes!!
Geweldig alfabet ook!! En wat voor huisdier heb je nu weer? ;o)

Liefs,
Nancy

Riet zei

Wat een leuke kaart Martina.


Liefs Riet.

angeleef zei

Haha hoe geweldig is dit niet? Echt op en toppie geslaagd!
Groetjes
**Evi**

Swaantje zei


Erg leuk gedaan,Martina!!
De kaartjes zijn super,super mooi

Wens je een mooi dag
Groetjes
Swaani