woensdag 17 april 2013

No lines

Goeiemorgen iedereen,
vandaag verse kaartjes op het menu. Hopelijk kunnen jullie deze ook smaken.... =) Een hele tijd geleden, maakte ik ook al een soort van deze kaartjes. Ik kwam ze in internetland weer een keertje tegen, dus lekker aan de slag. Ze blijven zeer populair bij mijn collega's en verdwijnen dus heel erg snel uit mijn voorraaddoos. Daarom, ineens in tweevoud, in een ander kleurtje (en ze zijn alweer uit mijn doos verdwenen....). Stempel afgedrukt met Distress Ink (vintage photo), zodat je de lijnen bijna niet ziet.
Afdruk : Stampin Up, ingekleurd met copics
Sentiment : Stampin Up
Dies : Nestabilities
Ik wens iedereen nog een hele fijne woensdag toe en tot vrijdag, voor Stampfairy.
Bedankt voor al jullie lieve, enthousiaste reacties !
Groetjes, Martina
x




23 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi,
Zien er mooi uit, je kunt ze dus weer gaan maken als ze weer op zijn.
Groetjes Saskia

Els zei

Dat wil ik wel geloven dat deze kaartjes uit je voorraaddoos verdwijnen, want ze zijn ook erg mooi.
Fijne dag en groetjes, Els

Anoniem zei

Prachtige kaarten en heel erg handig om op voorraad te hebben.Prachtig ingekleurd Martina,fijne dag en groetjes Joke

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,

Ze zijn ook erg mooi, prachtig ingekleurd en voor veel gelegenheden te gebruiken..MOOI.
Liefs van Ans

Hanny zei

Dit zijn wel hele mooie kaarten, supermooi ingekleurd, leuke afdrukjes ook trouwens, mooi gedaan met de spellbindersmal uitgestansd en opgeplakt op de kaart met tekst, super!
liefs Hanny♥

Laurespage zei

Martina,
ik kan het geloven dat ze vlug de deur uit gaan,want ze zijn ook mooi.
zijn ook mijn favorietjes
laurette

Henriëtte zei

Het zijn ook prachtige kaarten Martine, geen wonder dat ze snel verdwijnen. Tijd om weer nieuwe te maken dus.

Groetjes Henriëtte

Lia zei

Wouw die zijn inderdaad prachtig .....ja dan zijn ze snel verdwenen uit de voorraad dat snap ik!
Liefs Lia

Rosina zei

Ze zijn weer heel erg mooi martina...en dat vind iedereen waarschijnlijk....heel leuk voor je

groetjes Rosina

Lia zei

Ze zijn dan ook prachtig, logisch dat ze zo weg zijn,
groetjes Lia

Ellen zei

Snap dat deze kaartjes populair zijn! Gaaf zijn ze.
Groetjes, Ellen

Annerieke zei

Deze zijn leuk zeg! Komt denk ik ook door de kleuren bedenk ik me net. Ik houd van geel en oranje ;-).

Groetjes Annerieke

femke zei

heey martina,

wauw die zijn wel heel erg mooi geworden!!! heerlijk die lente kleurtjes.

groetjes femke

crealinedance zei

Hallo leuk geworden lekker fris.gr.Nel

Tinie zei

Wauw wat een beauty;s Super zeg!!!

Groetjes Tinie

Marjan zei

Ze zijn dan ook erg gaaf! Zo leuk dat je collega's kaartjes van je kopen!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

prachtig Martina.

groetjes jolande

Marian zei

Ze zijn ook prachtig en mooi gekleurd
Groetjes

Enny zei

Geen wonder dat ze zo snel verdwijnen, die zijn prachtig !! Groetjes Enny

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaartje Martina, ik vind ze prachtig.
Liefs van Anita

Hanneke zei

Wow, mooi zeg zo zonder lijntjes! Die stempel is prachtig en erg mooi ingekleurd! Groetjes, Hanneke

Christine zei

Zo'n kaartjes liggen goed in de markt! Mooi gemaakt en ook de communiekaartjes zijn heel mooi!
Liefs
Christine

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een super mooie stempel en wat een geweldige snijmal!! Je weet me wel een keer te vertellen welk merk dit is hé?
Knappe kaarten, ik zou er meteen een serie van maken...

Liefs,
Nancy