vrijdag 12 april 2013

Stampfairy : Barry Beach

Goeiemorgen iedereen,
vandaag vrijdag, Stampfairydag ! Gerda gaat er helemaal voor ! De zomer mag van haar zeker beginnen ! Ik stel je voor : Barry Beach ! Heb me weer helemaal uitgeleefd in dit zomerse tafereeltje, enkel de zon ontbreekt. Heb ook geen zon stempel heb ik ontdekt... Tja, wat nu... Na de 's Hertogenbosch en Zeist heb ik nog steeds dingen niet, hoe kan dat nu ? =)
Digi : Stampfairy, Barry Beach, ingekleurd met copics
Sentiment : Freebie : Stampfairy
Papier : Me and my big ideas, Paper Pad
Strandstoel : Artemio, ingekleurd met copics
Zand : Schuurpapier
Golven : Fiskar pons
Heb je nog meer zin in zulke zomerse zaken ? Klik dan door naar de site van Stampfairy. Leuke zomer digi's en freebies.
Ik wens iedereen nog een heel erg fijn weekend toe en tot morgen voor een verse kaart !
Groetjes, Martina
x



23 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi Martina
Wat heb je er een lekker zomers tafereeltje van gemaakt zo vrolijk van kleur en erg leuk met die afbeelding
Groetjes
Corry

Els zei

Ach geweldig wat een heerlijk zomers kaartje en dan krijg je zeker zin in de zomer met dit vrolijke beertje. leuk die titel ook Fun in the Sun.
Fijne dag en groetjes, Els

Lia zei

Wat een leukerd, als nu hier de zon ook nog komt...................groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke zomerse kaart.

groetjes jolande

Henriëtte zei

Leuke kaart hoor, krijg je spontaan zin in de zomer, als nu hier het mooie weer eens tevoorschijn komt....

groetjes Henriëtte

SandraR zei

Wat een cutie, Martina!
Krijg spontaan zin in de zomer, hahaha!
Superkaart!

Liefs, San

Colien zei

Heerlijk zomers kaartje, leuk!
grtz.Colien

Wil zei

Een vrolijk,zomers kaartje.!!!!
Zo krijgen we er helemaal zin in!!!!!

Fijn weekend en groeten WIL

Ellen zei

Een zonstempel?! Laat de zon maar gewoon in het echt te voorschijn komen! Hier probeert ie het momenteel voorzichtig. Lekker zomers kaartje. leuk.
Fijne dag, Ellen

Rosina zei

Heel leuk zomers kaartje Martina zonder zon zei je...maar ach we krijgen de echte ZON in het weekend...ook leuk toch??
je tekst is ook heel erg leuk....
groetjes Rosina

Hanny zei

Wat een verschrikkelijk mooi kaartje heb je gemaakt,mooie mallen gebruikt, lieve tekst, mooi gemaakt hoor. Vreemd dat je nu nog niet alles hebt na al die bezoekjes aan winkels en beurzen, ik herken het helemaal........lol.
liefs Hanny♥

Marjan zei

Lekker tropisch tafereeltje heb je ervan gemaakt, heel leuk! Hopelijk laat die zon zich dit weekend ook echt zien hier!

Ellen zei

Ik vind hem super super leuk....prachtige kleurencombi weer!
Lifs, Ellen

Marian zei

Heerlijk zomerse taferelen en prachtig bewerkt
Groetjes

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Enny zei

Wat een leuke zomerse kaart !! Groetjes Enny

Monique zei

Wat een leuke kaart Martina!
Het schuurpapier voor het zand vind ik zeer origineel!
grtjs
Monique

Annerieke zei

Die Barry boft maar, lekker aan het strand ;-). Leuke kaart Martina!

Groetjes Annerieke

Mariken zei

Wat een superleuke serie, echt geweldig! Mooi kaartje heb je gemaakt!
Fijn weekend, Mariken xx

fra zei

echt super xxx frza

Anita Meijer zei

Wat een supervrolijk en mooi kaartje Martina, daar word je toch helemaal vrolijk van, kan me bijna niet voorstellen dat wij dit jaar ook zo op het strand kunnen zitten, hoe fijn zou dat zijn.
Liefs van Anita

Beisforbeauty zei

Wat een super cute kaartje weer


Liefs Cindy

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een super kaart alweer!!

Ik weet ergens in een schuifke een zon liggen... Als ge hem een keer nodig hebt...
;o)

Liefs,
Nancy