zaterdag 13 april 2013

Communie deel I

Goeiemorgen iedereen,
een beetje later dan voorzien, een nieuw kaartje op het menu. Het werd een communiekaartje op bestelling. Niet makkelijk als ze vragen om er voor jongens te maken en dan nog 6 verschillende ! Een uitdaging op creativiteit was het zeker en vast.
De laatste dagen van de vakantie gaan er aan... heb nog zoveel plannen. (Rapporten afwerken, agenda maken en ook nog 5 communiekaartjes in bestelling). Ik denk niet dat ik rond geraak, jammer genoeg.... We zullen wel zien.
In ieder geval, dit kaartje werd een allegaartje door de Cuttelbug heen gehaald.
Vlaggenlijn : Joy
Huisje, vogeltje en hekje : Marianne Design
Graspons : Fiskars
Sentiment : Freebie ? of zelf gemaakt ? Weet het al niet meer
Vliegtuigje : Cuttlebug
Boom : Magnolia, ingekleurd met copics
Ventje : Oeps, vergeten
Achtergrond bewerkt met Distress Inkt.
Ik wens iedereen alvast een heel erg fijn weekend toe. En hopelijk heb ik binnenkort een gaatje vrij om ook nog even bij jullie op bezoek te gaan.
Groetjes, Martina
x

23 opmerkingen:

Lia zei

Ik maak deze kaartjes eigenlijk nooit, maar de jouwe is geslaagd,
groetjes Lia

Anoniem zei

Prachtige kaart en wat heb je een hoop spullen in je kaart verwerkt.Groetjes Joke

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Martina.


Liefs Riet.

Marjan zei

Een erg leuke kaart, zo'n leuk tafereel! Lijken me moeilijke kaarten om te maken.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooi kaartje, leuk tafereeltje.

groetjes jolande

Hanny zei

Wat een moeilijk opdracht maar jij hebt het voor elkaar hoor, mooi gemaakt.
Fijn weekend, liefs Hanny♥

Els zei

Dit is weer een schattig kaartje voor de communie van een jongen.
Groetjes, Els

Colien zei

Lief kaartje, mooi! En je tekst is geweldig, zeker als je em zelf gemaakt hebt :)
grtz.Colien

Marian zei

Gezellig kaartje
Groetjes

Tinie zei

Wat een prachtige kaart, geweldig die kleuren die je hebt gebruikt en een super tekst!!!

Groetjes Tinie

Rosina zei

Heel mooi communiekaartje Martina...
groetjes Rosina

Chantal zei

Dat heb je leuk gedaan, dit communiekaartje!
Groetjes,
Chantal

Margo zei

Superleuk kaartje hoor en succes met de planning voor dit weekend, lijkt me nog erg druk !
Liefs
Margo

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Oh wat zie ik hier weer toffe creaties en kaartjes seg !
Succes met de drukte en planning, hopelijk kan je nog van de zon genieten!

Groetjes, Jaimie

Anke zei

Goed gelukt hoor, hij is heel leuk
liefs Anke

Anita Meijer zei

Hij is weer prachtig Martina, ik vind hem super gelukt.
Liefs van Anita

Je@net zei

Wat een snoezig kaartje, Martina, erg leuk!

Aleida zei

Als Protestant maak ik dit soort kaartjes niet, maar ik vind hem wel erg leuk geworden. Lekker jongensachtig.
groetjes,

Renate zei

Het is een heerlijk kaartje geworden. lekker vrolijk.

Groetjes Renate.

PIKO hobbyblog zei

Een hele leuke kaart.
Groetjes,
Pia

CreaSjouk zei

Mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

Enny zei

Heel mooi kaartje Martina ! Ja, leuke dagen gaan altijd veel te vlug voorbij hé !! Veel moed voor de komende werkweek ! Groetjes Enny

Ans S. zei

Leuke kaart voor een jongen.

Groetjes Ans