zaterdag 20 april 2013

Gevaarlijke visjes ?!

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je een 'viskaart'. Deze ging naar een vriendje van mijn zoon, die onlangs jarig was. 11 jarigen stuur je natuurlijk geen beertjes, het moet wel een beetje stoer blijven. Daarom, dit set vissen, lonkte naar mij in het Duitse knutselwinkeltje, ik was meteen verkocht, zag het helemaal voor mij....
Met een beetje inspiratie van Nancy ('t is allemaal handwerk), en het kaartje werd geboren. De laatste foto was oorspronkelijk mijn versie, maar dan vond ik, dat er links toch wel heel veel water aanwezig was. Dus, drukte ik een stempelafdrukje bij.... en toen viel de stempel uit mijn handen, los op de afgewerkte kaart SHHHHHHH............. Vrdd.......
De modus 'foefelare' werd op actief gezet. Twee vissen er nog een keertje bij in 3 D. Zo werd het lekker druk op de kaart.
De ontvanger was in ieder geval in de wolken, missie geslaagd !
Stempelset : Dylusions (Ranger) ingekleurd met copics, afgewerkt met Glossy 3 D en witte stift
Achtergrond : Distress Ink
'Waterbelletjes' : Bewerkt met Perlen Pen, het lijken nu echte waterdruppels
Sentiment : Hero Arts
Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend toe en tot maandag, voor een nieuwe kaart !
Groetjes, Martina
x






25 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi,
Wat een stoere jongenskaart. Leuk met de bellen en 3D effecten.
Groetjes Saskia

Els zei

Dit is een pracht kaartje voor een 11 jarige en hij boft maar dat hij zo'n mooi kaartje ontvangen heeft.
En al is je stempel uit handen gevallen, het resultaat is erg mooi. Fijn weekeinde en groetjes, Els

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je vissen zien er gevaarlijk uit, maar je kaart is super gaaf.
herkenbaar, bijna klaar met je kaart en oeps.......

groetjes jolande

Louise zei

Ondanks de hindernissen is het een stoer kaartje geworden!!.


gr.LOuise

Anoniem zei

Schitterend Martina,vind de vissen prachtig ingekleurd een stoere jongenskaart Fijn weekend.Groetjes Joke

Claudia zei

Een hele mooi stoere jongenskaart en erg creatief verzonnen en gemaakt!

Groetjes, Claudia

Henriëtte zei

Wat een gave kaart zeg!!
Het is maar goed dat de stempel uit je hand viel (ook al baal je daar natuurlijk enorm van) want nu is ie nog leuker als de onderste foto!

groetjes Henriëtte

Cornelie zei

Heb een zwak voor vissen, dus deze kaart vind ik super tof. Erg leuk gedaan, heerlijk van kleur, en super stoer!

Lia zei

Lekkere stoere kaart en als je niets had verteld hadden wij niet beter geweten haha, super,
groetjes Lia

Margot zei

stempels vallen ook altijd uit mijn handen, haha, op een kaart die klaar is, op mijn kleding, op de vloer........ jou kaart is geweldig gaaf!

Riet zei

Wat een prachtige kaart Martina.

Liefs Riet.

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Wat een leuke stempeltjes heb je gebruikt echt gaaf.
En van dat foutje zie je niets als je er niets van zegt.
De kleur blauw is ook mooi.kortom een heel mooie kaart.
Liefs Rianne

Marjan zei

Haha, zo herkenbaar! Maar erg goed opgelost, ik vind je kaart erg gaaf!! Leuk die druppels/bellen!

Ellen zei

Gave kaart! Je gevallen stempel heb je slim opgelost ;)
Groetjes, Ellen

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Wat een leuke, stoere vissenkaart gemaakt, ik vind hem super..
Liefs van Ans

Rosina zei

Hele leuke jongenskaart met die mooie vissen....en zo'n ongelukje overkomt iedereen wel eens...je heb het mooi opgelost.
groetjes Rosina

Marian zei

Stoer en mooi
Groetjes

Anita Meijer zei

Oh ja Martina wat heb je dit supermooi gedaan, ik vind het helemaal geweldig, begrijp heel goed dat hij er blij mee was.
Liefs van Anita

Margo zei

Geweldige kaart Martina en die modus foefelare levert geweldige resultaten op hoor !
Liefs
Margo

Enny zei

Ja dat is mij ook al gebeurd, maar jij hebt het prima opgelost !! Heel mooie stoere kaart !!
Groetjes Enny

Annamaria zei

Wat gaaf en stoer gemaakt.

Gr. Mia

Annerieke zei

Super leuk Martina! Ik kijk altijd goed hoe jij stempelt, daar leer ik wat van ;-).

Groetjes Annerieke

Anneke zei

Geweldige jongenskaart Martina :) Erg leuk! Groetjes Anneke

Nancy zei

Hey Martina,

Deze is Superrrrrrrr!!!!!!!!!

Liefs,
Nancy

Sonja zei

Gevaarlijke mooie kaart, super !

groetjes,
Sonja