vrijdag 26 april 2013

Stampfairy : Sticky cats spinnercard

Goeiemorgen iedereen,
vrijdag, laatste werkdag voor mij, deze week, dus sluiten we de week af met, naar alle traditie, (hoe raad je het al ?) Stampfairy ! Ik maakte er een spinnerkaartje van. Het bolletje wol, rolt van de ene kant van de kaart naar de andere.
Gerda ontwierp deze leuke poes : Sticky Cats! Ze staat er een beetje beteuterd bij.... Een verscheurende keuze, het, reeds opgegeten visje of de bol wol ? =)
Wil je ook een leuke digi en / of een freebie ? Klik dan door naar Stampfairy. Op hun blog vind je nog verschillende voorbeelden. Profiteer nu, want alle digi's zijn aan 50 % ! De moeite waard om een kijkje te gaan nemen dus...
Digi : Stampfairy : Sticky Cats, ingekleurd met copics, bewerkt met Distress Ink
Sentiment : Een mix van Hero Arts en losse letters om het te doen kloppen, gedrukt met Stampin Up
Papier : Doodlebug design
'Gras' : Van een rolletje vanuit Berlijn
Gleuf gemaakt met Stampin Up pons
Ik wens iedereen dus echt nog een 'PURRFECT' day vandaag, ondanks dat de zon zich niet meer zal laten zien....
Bedankt voor je bezoekje, tot morgen voor een verse kaart !
Groetjes, Martina
x




21 opmerkingen:

Het zonnetje in huis zei

Hallo Martina,

Amai ik stond al drie kaarten achter blijkbaar, ze zijn stuk voor stuk weer top hoor en volgens mij heb jij nieuw speelgoed (de letters) :-), wel leuk !

Groetjes, Jaimie

Els zei

Weer een hele leuke kaart en zo schattig ook met dat bolletjes wol.
Geniet van je weekeinde en groetjes, Els

Lia zei

Wat een leuk kaartje weer, fijn weekend, groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een leuke kaart, leuk gedaan het bolletje wol.

groetjes jolande

corryskaart zei

hoi martina
wat een geweldig leuke kaart en met dat bolletje wol word ie wel echt heel speciaal!
groetjes
corry

Nancy zei

Hey Martina,

Geweldige kaart alweer!!!
Wie is hier jaloers op wie?
Moeten dringend gaan samenweken... haha!!

Liefs,
Nancy

Rosina zei

Heel leuk kaartje Martina.....grappig dat bolletje wol dat kan rollen voor de poes...

Oeps....je brengt me op een idee voor een communiekaartje....
leuk dat je inspiratie opdoet op al die mooie blogs....

groetjes en alvast een heel fijn weekend
Rosina

Hanny zei

Wat een leuke kaart Martine, zo grappig met dat bolletje wol, schitterend gemaakt.
Fijn weekend, liefs Hanny♥

Marjan zei

Dat bolletje! Superidee! Eg gaaf kaartje wee, Martina!

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Probeer het nog een keer, kan altijd zo moeilijk reageren op jouw Blog..Ik vind je kaartje schattig, leuke digi en het model met het bolletje wol, is erg leuk
Liefs van Ans

Margo zei

Wat een leukerdje Martina !
Tof met dat bewegende bolletje wol, voor mij ook de laatste vandaag na een drukke week, hopelijk vanavond een knutselavondje als ik in de woonkamer mag natuurlijk want ik heb een girls sleepover en ze palmen de living in ...
Liefs
Margo

Marian zei

Wat grappig je kaart en het bolletje wol en poes verhaal prachtig
Groetjes

Marijke zei

Ooh wat een grappig kaartje en leuk dat bolletje touw!!

Groetjes,
Marijke

Riannerizanti.blogspot.nl zei

heel leuk kaartje en leuk verzonnen zo met dat bolletje wol.
liefs Rianne

Anita Meijer zei

Hij is weer superleuk je kaart Martina, een toppertje weer.
Liefs van Anita

Anoniem zei

Super mooie kaart Martine.Mooie kleuren en de kat zo lief.Groetjes en fijn weekend Joke

Bep zei

Hoi Martina,

Wat een leuke spinnerkaart heb je weer gemaakt zo met dat bolletje wol super.

Gr...Bep ☺ ☺ ☺

Unknown zei

Echt heel erg leuk. Ik vind het echte bolletje wol ook heel leuk gedaan.

ffenneke zei

Als een echt poezenvrouwtje vind ik deze kaart natuurlijk super!
Ook mooi gekleurd en erg origineel.
liefs Fenneke

Renate zei

Over creatief gesproken. Dit kaartje is toch ook weer super leuk gemaakt. Leuk idee met het bolletje wol.

Groetjes Renate.

Beisforbeauty zei

Leuk gedaan met dat bolletje wol


Liefs Cindy