zaterdag 6 april 2013

Lentedoosjes

Goeiemorgen iedereen !
Heeft iemand mij gemist ? Ben net terug van een weekje Berlijn. Veeeeeel cultuur en geschiedenis en een beetje shoppen (copics en wat stempeltjes ook !). Genieten van culinaire lekkernijen (zowel zoet als zout !), oh jee, als ik daar zou wonen, ik zou 100 kg wegen denk ik ! Zulke grote porties en zoveel verleiding... Pffff. We zijn in ieder geval terug, alhoewel, vandaag naar Zeist. We zullen zien wat er nog te kopen valt, niet ? =)
Vandaag trakteer ik jullie toch nog op een verse creatie en morgen hoop ik wel wat tijd te hebben om bij jullie langs te komen. Blijf jullie vooral ook opgeven voor het kleurenkaartenteam.
Deze doosjes maakte ik als bestelling. De opdracht was : maak je mij doosjes met paaseitjes voor mijn collega's. Dit werd het dan uiteindelijk. Een 16 stuks gleden door mijn vingers, alhoewel, ik moet zeggen 32, want de eerste mal bleek niet echt helemaal goed te zijn...
Er bleven er dus 16 over met een aangepaste mal.
Bloemenrand : Memorie Box
Lint : Van bij Hilde in Emblem
Alles gevuld met eitjes. De ontvangers waren zeer tevreden.
Ik wens jullie allemaal een heel erg fijn weekend toe en tot maandag, voor een nieuwe creatie.
Groetjes, Martina
x

23 opmerkingen:

Els zei

Ja ik heb je gemist Martina en dacht dat je getroffen was door griep.
Heerlijk om even weg te zijn geweest en dat je weer flink bijgetankt hebt.
Deze doosjes zijn weer prachtig gemaakt en warm van kleur. leuk met die bloemenrand.
Fijn weekeinde engroetjes, Els

Lia zei

Leuk dat je er even bent uit geweest, en wat een gave doosjes heb je gemaakt,
groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heerlijk naar Berlijn, staat ook nog op mijn lijstje van stedentrips.
de doosjes zien er super mooi uit, leuk zo in het rood/wit.
vandaag ga ik ook naar Zeist.

fijn weekend, groetjes jolande

Anoniem zei

Prachtige doosjes en wat zullen je collega's er blij mee zijn.Leuk dat je naar Berlijn geweest en daar copics heb gekocht.Groetjes en fijn weekend Joke

crealinedance zei

Hallo mooie doosjes.gr.Nel

Louise zei

Oooh wat heerlijk zo even naar Berlijn. Schitterende doosjes heb je gemaakt, leuk zo met dat Borderrandje erom heen!.

gr.LOuise

Hanny zei

OO Berlijn schijnt zo mooi te zijn, staat nog op mijn lijstje hoor. Fijn dat je zo genoten hebt. Je doosjes zijn prachtig, wat zien ze er leuk uit.
fijn weekend, liefs Hanny♥

Marjan zei

Heerlijk, zo'n weekje weg, Berlijn schijnt een mooie stad te zijn.
Je doosjes vind ik erg gaaf, zal best veel werk geweest zijn zo te lezen!

Riannerizanti.blogspot.nl zei

Wat heerlijk zo een weekje er tussen uit en nu naar Zeist jij boft maar .je doosjes zijn erg mooi daar zullen ze blij mee zijn.
Liefs Rianne

Nancy zei

Hey Martina,

Super leuke doosjes!!
Stiekem toch een klein beetje spijt dat ik niet met je mee ben vandaag... maar de plicht roept hé!

Liefs,
Nancy

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
lekker bijgetankt na een weekje Berlijn, je paasdoosjes zijn prachtig, mooi de randmal..
Liefs van Ans

Marian zei

Gezellig dat je er weer bent. En fijn een weekje weg geweest doe je weer frisse ideen en energie van op.
Leuke presentjes heb je gemaakt En veel plezier in zeist
Groetjes

Deborah zei

OOooh, Berlijn, ik ben jaloers!!!
Nu in mei zal ik het moeten doen met een weekendje Amsterdam, hoop daar toch ook ergens een hobbywinkel te vinden ofzo :-)
Hele mooie doosjes heb je gemaakt hoor!!! Ik vind de kleurencombinatie wel heel leuk. Ik hou wel van rood!!
Spijtig dat die anderen dan nie zo goed waren, jouw tijd heeft er wel een groot deel ingezeten. Maar soit, je uiteindelijke doosjes zijn prachtig!!!
Fijn weekend verder!
Liefs, Deborah

Beisforbeauty zei

Super gemaakt

Liefs Cindy

Tinie zei

Gaaf dat rood, super mooie doosjes!!!

Groetjes Tinie

Anita Meijer zei

Wat heerlijk dat je een weekje naar Berlijn bent geweest Martina, en super genoten zo te lezen, helemaal top.
Je doosjes zijn helemaal leuk.
Liefs van Anita

Annerieke zei

Wauw...wat leuk zeg. En wauw...wat een werk. Vind het knap dat je dat kunt, zo veel dezelfde, is niet zo mijn ding hoor.

Groetjes Annerieke

Rosina zei

Zo dat zijn hele leuke presentjes Martina
Leuke kleur ook zo in het rood-wit...en fijn dat je een leuke vakantie heb gehad in berlijn....
en dan vandaag nog naar het stempelmekka Zeist....
groetjes Rosina

Riet zei

Wat een prachtige doosjes Martina.

Liefs Riet.

Ans S. zei

Geweldig mooie doosjes, wat veel werk maar met een prachtig resultaat.

Groetjes Ans

Enny zei

Ja hoor, we hebben je gemist, maar tof dat je zo'n mooie vakantie had ! Prachtige doosjes, en dan nog dubbel werk ! Groetjes Enny

chantal zei

ja ik heb je gemist, maar heb je gisteren al gezien!
Wat een leuke doosjes! liefs Chantal

GerJanne zei

Schitterend! Wat een gave doosjes. Ik wist dat het paasvakantie is in Belgie en ik dacht: Martina is heerlijk op vakantie.
Berlijn is een bijzondere stad, vind je niet?
En heb je nu nog een week of is h gedaan?
Groetjes,
GerJanne