maandag 8 april 2013

En dan is er .... koffie !

Goeiemorgen iedereen,
weekend achter de rug, hopelijk heb ik nu wat meer tijd om te bloggen en knutselen. Alhoewel....mijn rapporten liggen ook nog te lonken.... =( Wat zou ik eerst doen ?
Vandaag krijg je een kaartje dat mijn dochter voor haar collega van de bakkerij wilde afgeven. Deze collega begint in Ranst een koffiezaak en er moest 'bedankt' op staan. Het idee was geboren.
Plastiekje : een verpakking van iets, gevuld met echte koffiebonen
Stempels : Creative Expressions
Sentiment : Stampin Up en Creative Expressions
Cirkel en rand : Nestabilities
Voila, met een verse kop koffie kunnen we de week starten.
Ik wens iedereen een heel fijne week toe en tot de volgende,
groetjes, Martina
x


31 opmerkingen:

Els zei

Erg leuk gemaakt Martina en wat een super idee is dit weer. Ook de binnenkant ziet er heel mooi uit. Zal je dochter vast heel blij mee zijn dat ze deze prachtige creaties aan haar collegaatje kan schenken.
Nu je best doen op de rapporten he, (lol)
Groetjes, Els

Margo zei

Een supertof en kei-origineel kaartje, je hebt altijd zulke leuke ideën !
Ik zou het trouwens wel weten hoor, die rapporten kunnen wachten ... :)
Liefs
Margo

Lia zei

Super gaaf idee zeg, heel leuk,
groetjes Lia

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

super leuk, toepasselijk kaartje.

groetjes jolande

Lia zei

Wat een leuke kaart weer, jij hebt ook voor alles een toepasselijke stempel volgens mij...

liefs Lia

Ellen zei

Heel apart gedaan Martina. Daar zal de ontvanger blij mee zijn.
Liefs, Ellen

femke zei

gaaf kaartje!!! het idee van echte koffiebonen is super.

groetjes femke

Hanny zei

OO Wat is dit orgineel zeg, hoe krijg je het weer verzonnen. ik vind dit wel zo ontzettend leuk gemaakt, topprestatie weer.
liefs Hanny♥

Claudia zei

Wat superleuk zeg, enorm mooi gemaakt.

Groetjes, Claudia

crealinedance zei

Hallo dat is een leuke.gr.Nel

Hanneke zei

Wow, wat een superleuk idee! Mooie kleuren en leuk die koffieboontjes! Groetjes, Hanneke

Monique zei

Gewoonweg prachtig idee en uitgewerkt!
Superleuk hoor!
grtjs
Monique

Karin zei

Inderdaad, jij hebt altijd van die originele ideetjes voor kaartjes! Ook deze is weer erg leuk met die koffieboontjes!
Groetjes

Riet zei

Een geweldige kaart Martina.

Liefs Riet.

Erna Logtenberg zei

wow, leuk zeg!!! lieve groetjes, Erna

Ellen zei

Super toepasselijk en persoonlijk! Zo zijn zelfgemaakte kaarten bedoeld.
Groetjes, Ellen

Rosina zei

Heel mooi gebaar Martina wat een geweldig leuk idee om iemand zo te verrassen...
groetjes Rosina

Grietje Jansen zei

Een goed idee, en echt passend.

Grietje

Marian zei

Wat een geweldig idee super hoor van je. En de ontvanger zal er wel bij mee zijn
Groetjes

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuk idee zo met de koffiebonen een erg leuke kaart.Groetjes Joke

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
Wat leuk bedacht is dit, grappige tekst staat er op..echt een gaaf cadeauttje..liefs van Ans

Marijke zei

GAAAAAF!! wat is dit een origineel kaartje! Leuk de bijpassende tekst. En wat zal het kaartje heerlijk ruiken:)

Groetjes,
Marijke

Marjan zei

Erg leuk en origineel bedacht!!

Annerieke zei

Wat origineel weer Martina,super leuke kaart!

Groetjes Annerieke

Hermien (Sproet) zei

Wat een origineel idee!! Toen ik die koffie zag dacht ik zelf nog aan een tekst: 'it's not my cup of tea' maar dat was een geintje, dit is een prachtige uitwerking!

Anke zei

Wat gaaf!
liefs Anke

Colien zei

Ik ben niet dol op koffie (ben een echte theeleut..), maar dit vind ik te gek! Goed bedacht en mooi uitgevoerd!
grtz.Colien

Anita Meijer zei

Wat heb je dit weer super gedaan Martina, ziet er weer tiptop uit.
Liefs van Anita

Christine zei

Heel knap gedaan Martina! Ook je doosjes vind ik super, de kleur springt eruit!!
Liefs
Christine

Chantal zei

Hihi, dit is leuk, echt super om te onthouden om ook eens weg te geven!
Groetjes,
Chantal

Enny zei

Wat een tof idee, en heel mooi gemaakt ! Groetjes Enny