woensdag 19 juli 2017

Dolfijne kaartjes en boekjes

Goeiemorgen iedereen,
een hele tijd geleden, vroeg mijn oudste dochter of ik een dolfijn had... Hmm, na veel nadenken, neen... heb geen dolfijn in mijn voorraad. Ze had een uitnodiging gekregen voor een DOLfijn feestje en wilde dus ook in dezelfde stijl een kaartje geven.
Na veel zoeken, jawel, ik had er toch eentje ! Hahaha, zoveel materiaal, als je het nieuw koopt en nog niet gebruikt hebt, dan vergeet ik toch wel een keertje dat ik het toch in mijn bezit heb.
Maar kijk... Hieronder de resultaten van het idee dat ik uitwerkte.
Zowel kaartjes, maar ook boekjes voor juf / meester vloeiden uit mijn handen. Vind ze erg leuk geworden. Mijn kids vinden dat gelukkig ook. Dit model is er eentje in hun top 3 om aan hun vrienden te geven.

Papier : Action
Sentiment : Els Brigé, aangepast met 'dol' letters van Althenew
Dolfijnen : Marianne Design
Pop up : Taylored Expressions
Boekjes : Flying Tiger
'Bedankt' : Boekenvoordeel
Tekst op boekjes : Zelf met computer gemaakt

Voilà, dat was het weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie vandaag een DOLfijne dag beleven en ik zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Bedankt voor jullie bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x










20 opmerkingen:

Monique zei

Geweldig!!!!!!!!
Groetjes

Je@net zei

Wauw....wat ziet dit er allemaal super gaaf uit, Martina!

Sarah zei

Wat geweldig!!! Heek toffe reeks!
Door de vakantie ben ik hier al lang niet geweest ik heb zelf de kleuren van het KKT nog niet bekeken en ik weet nog niet of ik er tijd voor ga vinden. Fijne dag voor jou!

Ellen zei

Wat ziet dit er allemaal gaaf uit! Geweldig zoals je die ijsstokjes hebt gebruikt om de banners aan 'op te hangen'. Toffe reeks. Gelukkig maar, dat je toch een dolfijn had ;-)

Jantine zei

Hartstikke leuk, al deze dolfijnen! Toen je ze eenmaal gevonden had ben je er wel lekker mee aan de slag gegaan :-) Heel erg mooie serie!
Groetjes
Jantine

Marfien zei

Vrolijke cadeautjes Martina, ze zijn echt heel leuk geworden. Iedere keer als ik jouw productie zie denk ik: "zou ze geen slaap tekort komen?"

Annemarie en Merit zei

Geweldig!! wat is dat leuk geworden zeg...
Jou kids komen goed voor de dag met van die prachtige creaties.

fijne dag liefs Annemarie

Charlotte zei

Fijne kaartjes weer Martina. Lekker zomers sfeertje :)
Ja, soms koop je een leuke mal of stempel zonder direct doel maar je ziet, komt altijd nog wel eens van pas :)
Groetjes,
Charlotte

Beisforbeauty zei

O wat schattig zeg

Liefs cindy

Anoniem zei

Wauw, wat ben jij weer lekker bezig geweest, wat een gave serie! Daar zitten wel weer heel wat uurtjes 'werk' in, maar met een geweldig resultaat!
Ook je persoonlijke kaart is weer geinig!
Groetjes, Liselot

!neke zei

Dit ziet er weer gelikt uit !!!!!!
Prachtig !

groeten Ineke

Margreet zei

Ik kan me voorstellen dat die in de Top3 van je kids is gekomen. Wat een gaaf idee!
xxx Margreet

Aartje zei

Wat superleuk. Ik snap dat je daarmee scoort bij de kids. Ben benieuwd hoe je het gemaakt hebt met die dolfijn in het midden.
Gtoeten, Aartje

Larissa zei

Ik vind ze zo ontzettend leuk geworden!
Ik verbaas me ook elke keer weer hoe je het voor elkaar krijgt om zo'n hele serie te maken, zo tof!

Renate zei

Wauw!!! Deze DOLfijne creaties zien er piekfijn uit!!!
Super leuk gemaakt.

-xies- Renate.

Diny zei

SCHITTEREND Martina....heel erg leuk gedaan ook met de ijsstokjes!
Groetjes Diny

Joke de Wit zei

Ohh wat mooi Martina,jij bent heel goed bezig op creatief gebied.Gr.Joke

Angelique zei

Geweldig, wat een DOLfijne creatie's. Vooral leuk om je kinderen zo'n plezier te kunnen doen.
lieve groetjes Angelique

Ant zei

Hele mooie reeks, prachtig gemaakt.

Francisca zei

Holala deze zijn schattig !
Francisca