donderdag 6 juli 2017

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Rendier II

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjesdag... zoals ik eerder al vertelde, maakte ik ineens een reeksje kaartjes met het bewuste rendier van Stampin Up.
Deze keer hield ik het weer vrij sober, het diertje heeft volgens mij niet meer nodig dan een leuk papiertje en een tekst.
VoilĂ , hieronder het resultaat...

Papier : Stampin Up
Rendier : Stampin Up
Tekst : Stampin Up

Langs deze weg doe ik weer een weekje mee met '52 weeks to christmas', op naar de volgende...
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dg toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kraftkaart.
Groetjes, Martina
x



19 opmerkingen:

Margo zei

Wat een leukerdje ! Mooie combinatie van het papier met het leuke rendier !

Je@net zei

Erg leuke kaart met dit lieve rendiertje, Martina!

Joke de Wit zei

Mooi kaartje martina.gr.joke

Monique zei

Hij blijft mooi! En je hebt er een super kaart mee gemaakt.
Lieve groetjes Monique

Margreet zei

Ik vind het een 'wonderful' kaartje, Martina!
xxx Margreet

Ellen zei

Ik ben gek op rendieren. Deze kop is ook weer zo leuk. Gave kerstkaart!

Beisforbeauty zei

wat een leukerd

liefs cindy

Epie zei

Grappige kaart Martina, met Rudolf
Groetjes Epie DT52WTC

Jantine zei

Hij blijft zo leuk, dit rendier! Leuk kaartje weer, Martina!
Groetjes
Jantine

marian zei

Inderdaad meer op dit kaartje is niet nodig. Rudolph zegt genoeg.
Groetjes van Marian.

Enny zei

Wauw, weer een supertof kaartje, heel mooi ! Groetjes, Enny

Annemarie en Merit zei

inderdaad je kaartje heeft niets meer nodig...het rendiertje in de hoofdrol!!

fijne dag liefs Annemarie

Marijke zei

Mooi kaartje weer en leuk gedaan de rendier prominent op de voorkant. Mooie tekst ook. Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Klopt helemaal Martina, veel meer heeft deze leukerd niet nodig.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje Martina!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

!neke zei

Blijft een leukerd !!!!

groeten Ineke
Dt 52 WTC

Anoniem zei

Hoi Martina,
Eindelijk weer eens tijd voor een rondje bloggen. Wat een gave creaties heb je weer gemaakt! Zo leuk al die verschillende modelletjes en stijlen!
Groetjes, Liselot

Colien zei

Het rendier steelt de show, heel gaaf kerstkaartje!
Top dat je weer meedoet met de wekelijkse challenge bij 52WTC, Martina!
grtz.Colien

Diny zei

Wat een super leuk kaartje Martina!
Groetjes Diny