zaterdag 15 juli 2017

Elke zaterdag een kraftkaartje : New baby

Goeiemorgen iedereen,
naar alle traditie, kraftkaartje op zaterdag. Deze keer een heel eenvoudig, maar toch superlief kaartje. Enig surftijd in Pinterest, kom je deze zeker en vast wel ergens tegen in een andere kleurencombo. Ik verwerkte het idee met kraft, wit en goud.
Hieronder het resultaat.

Wolken : Marianne Design en Joy
Sentiment : Stampin Up

Meer valt er over dit kaartje niet te vertellen helaas...
Maandag ben ik terug met een persoonlijk kaartje, kom je even kijken dan ?
Fijn weekend, tot ziens,
groetjes, Martina
x

14 opmerkingen:

Margreet zei

Simpel, maar mooi en doeltreffend!
xxx Margreet

!neke zei

Mooi door zijn eenvoud !
Groeten Ineke

Colien zei

Heel gaaf, strak CAS kaartje!
grtz.Colien

Je@net zei

Erg lief kaartje, Martina!

femke zei

Heey Martina,

het is simpelweg een heel lief kaartje geworden!!!

groetjes Femke

Ellen zei

Oooohhhh dit vind ik echt een ge-wel-dig kaartje! Zo mooi, zo 'eenvoudig'. Daar hou ik nou van :-)

Monique zei

In al zijn eenvoud is hij prachtig!!
Lieve groet, Monique

Jantine zei

Heel erg mooi, Martina! En wat is Pinterest toch een heerlijke bron van inspiratie, he?!
Ik vind je kaart een schatje!
Groetjes,
Jantine

Maria V zei

Het kaartje spreek al voor zich. Heel erg mooi.

Mariken zei

Wat hou ik hiervan! Supermooi!

Angelique zei

Prachtige CAS kaart, zo lief met het witte wolkje.
lieve groetjes Angelique

chantal zei

Een hele mooie kraftkaart!
Ja pinterest geeft je veel inspiratie
Bedankt voor het merk van de stempels.
liefs Chantal

Enny zei

Een heel schattig kaartje ! Groetjes, Enny

Beisforbeauty zei

Simpel kan ook mooi zijn zo zie je maar bij deze

Liefs cindy