maandag 24 juli 2017

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (111) : Luc en Frieda

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een persoonlijke kaart voor Luc en Frieda, die beiden 70 werden. Fotografie als hobby, tja, dat heb ik dan even lekker allemaal verwerkt in de kaart.
Het werd op deze manier een vrij drukke kaart, maar met alle info die gewenst was. Ik hield me wat aan de 'vintage' stijl van het papier op de achtergrond. Normaal gezien gebruik ik nooit papier met foto's op, vind het altijd een beetje raar, dat je een kaartje krijgt voor je verjaardag met een foto van iemand die je niet kent. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Zo blijft het fotopapier altijd liggen als het ergens in een blokje meezit. Gelukkig zijn er dan zulke projectjes die er voor zorgen dat ik er toch vanaf geraak hahaha !

Achtergrondpapier : Tim Holtz
Diaraampjes : Stampin Up
Letters : My Favorite Things
Sentiment : Van een oud Scrabble junior spel (gekocht op rommelmarkt)
70 : Van een oud Bingo spel (gekocht op rommelmarkt)
Fototoestel : Snijmal Amy Design

Voilà, Luc en Frieda tevreden, op naar de volgende uitdaging !
Ik zie jullie graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam... ja hoor, het is weer zover ! Niet vergeten !
Tot dan,
groetjes, Martina
x


15 opmerkingen:

Sarah zei

Hey Martina, je kaart is gezellig druk en dat hoort wel bij een fotograaf want die neemt veel foto' s om er enkele goede uit te kiezen.
Je lotto en scrabble details vind ik geweldig! En ja tot woensdag!!

Margreet zei

Prachtige, toepasselijke kaart, Martina!
xxx Margreet

Colien zei

Heel leuke kaart, een boel op te zien!
grtz.Colien

Je@net zei

Erg leuke kaart geworden, Martina!

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Martina!
Tot woensdag....ik heb gisteren mijn kaartje gemaakt!
Groetjes Diny

femke zei

Heey Martina,

een supergave kaart heb je gemaakt!!!

groetjes Femke

Veerle zei

Hele leuke kaart Martina. Fijn dat je hun hobby erop verwerkt hebt.
Gr Veerle

!neke zei

Super gaaf Martina !

groeten Ineke

Enny zei

Wat een prachtige vintage-kaart, supermooi fototoestel, en die letters en cijfers zijn de max ! Groetjes, Enny

Nancy zei

Hey Martina,

Weer helemaal geslaagd hé! Goed gevonden!!

Liefs,
Nancy

Jantine zei

Heel leuk, Martina! Leuk om die lettertjes uit een spel te gebruiken!
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Wat een superleuk en toepasselijk kaartje!!!
Mooi ook hoe je die letters proficiat erop gemaakt hebt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Ellen zei

Matig internet, maar ook matig weer vandaag hier in Frankrijk en daarom toch maar een poging tot een blogrondje. Jouw vintagekaartje is hartstikke goed gelukt. Het (weinig gebruikte) papier is hiervoor perfect.

GerJanne zei

Ah, zou dat het zijn dat ik ook niet zo snel naar die plaatjes grijp....Ik vind je kaart geweldig! Vooral als je weet dat fotografie een hobby is!
Groetjes,
GerJanne

Charlotte zei

Weer een hele mooie kaart Martina! Echt op maat van de bestemmelingen met de namen en de verwijzingen naar hun hobby. Wat ben ik jaloers op al die mooie snijmallen van jou!
Groetjes,
Charlotte