donderdag 13 juli 2017

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Happy 2018

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjes op het menu. Deze keer geen rendieren of kerstmanen, maar wel, lekker bling bling papier met kraft.
Het ideetje zat al een tijd in mijn hoofd, enkel nog uitwerken. In het kader van 'wel gekocht maar nog niet gebruikt', de sterrenmal van Stampin Up. Bij deze dus. Het werd een U-fold card. Leuk modelletje met net dat beetje meer, maar niet echt veel extra materiaal.
Bij deze doen we weer een keertje mee met de dames van '52 weeks to christmas'. Leuk !

Dessignpapier : Action
Happy : My Favorite Things
Cijfers en sterrenmal : Stampin Up

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor nog een verse kraftkaart.
Fijn dat je weer een kijkje kwam nemen, tot de volgende,
groetjes, Martina
x






20 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaarten, Martina!

Charlotte zei

Lekker feestelijke kerstkaarten Martina! Beetje blingbling dat mag wel met eindejaar :)
Groetjes,
Charlotte

Enny zei

Wauw, wat een prachtige kaart, supermooi met die blingbling ! Groetjes, Enny

Margreet zei

Prachtige effect kaartjes, Martina!
xxx Margreet

Beisforbeauty zei

hij is echt prachtig geworden martina

liefs cindy

Femminde zei

Leuk modelletje Martina!! Mooie kleuren ook. Ik hou wel van dat goud.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Mooie kaarten. Ik vind ze erg chick! mooi hoor dit model en al dat goud. Erg leuk gedaan. groetjes Marijke 52WTC.

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Martina.Gr.Joke

!neke zei

Mooie kaarten ,maar hoe ze in elkaar steken zie ik nog niet !
Ben wel benieuwd !
Zie dat jij ook de action hebt leeg gekocht !!!!!

Heb ze ook .....

groeten Ineke
DT 52 WTC

Suzan zei

Prachtige kaartjes Martina!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat gaaf die bling-bling kaarten. De sterrenstans op de voorgrond lijkt wel op vuurwerk. Je kaart spettert van het scherm Martina, top.
Lieve groetjes Miranda

Colien zei

Heerlijk, die schitterende kaarten en die sterrenstans is tof! Gezellig dat je ook deze week weer meedoet met 52WTC.
grtz.Colien

femke zei

Heey Martina,

dat zijn hele feestelijke nieuwjaars kaartje geworden!!!

groetjes Femke

Ellen zei

Geweldig, veel bling bling op je kerstkaart! En ik zelfs ook een soort van vuurwerk. Leuk én feestelijk,

Rosina zei

Mooi deze nieuwjaarskaartjes martina...hebben een echte feestelijke uitstraling...

lieve groetjes Rosina

Angelique zei

Gave kaart zo met al het bling, bling en het leuke model. Wat een mooie mal met de sterretjes. Je citroenen kaarten zijn ook mooi geworden, mooi stempel en kleurwerk.
lieve groetjes Angelique

Caroline Cards zei

Heel feestelijk en leuk model Martina!
groetjes, Caroline

Nancy Soetaert zei

nog wat wennen die grote 2018, maar schitterende kaarten! Ik kocht die basiskaarten ook in de Action, vond de combi kraft met het blinkende wel mooi. Tof wat jij ermee gemaakt hebt!
Nancy
DT52WTC

marian zei

Prachtige kaartjes, erg mooi papier.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Dat is een bijzonder model, Martina! Ziet er erg leuk en feestelijk uit.
Die kraft met blingkaarten van Action heb ik ook nog liggen, ik zie er bij jou steeds zulke leuke dingen mee, dan denk ik "ik moet er toch nodig eens iets mee doen" :-D
Mooie nieuwjaarskaarten!
Groetjes
Jantine