zondag 23 juli 2017

Power Poppy Stamps voor DT 'In 't Woefke' : Celebrate happy day !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je mijn laatste projectje van 3 van deze maand voor DT 'In 't Woefke'. Deze keer koos ik weer voor het lekker felrode papier van Bazzill. Deze keer combineerde ik het met kraft, kan perfect, nietwaar ? =) Ondertussen zijn er al een aantal projectjes op het blog van DT 'In 't Woefke' gepasseerd, dus inspiratie genoeg denk ik dan ?

Afdrukje : Power Poppy Stamps, gedrukt met clear, bewerkt met wit embossingpoeder, gekleurd met ZIG
Dessignpapier : Bazzill Basicspapier (bestaat ook in kraft kleur)
Celebrate : My Favorite Things
Vlaggetjes : La La Land
Knoopjes eigen voorraad

Hiermee sluit ik het verhaal 'Power Poppy Stamps' voor DT 'In 't Woefke' af. Op naar de volgende uitdaging van augustus ! Benieuwd geworden wat dat is ? Dan raad ik je aan, om een bezoekje te brengen aan de winkel, daar kan je alvast de nieuwe projectjes bekijken en betasten nog voor ze op het blog verschijnen.
Op zoek naar gepast materiaal ? Breng dan een bezoekje aan de winkel, Inge geeft je raad.
Ik dank jullie alvast voor je bezoekje en reactie,
ik zie jullie graag morgen terug voor een persoonlijke kaart !
Nog een fijne dag,
groetjes, Martina
x






11 opmerkingen:

Margreet zei

Superleuk!
xxx Margreet

Je@net zei

Erg leuke kaart, Martina!

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een feestelijke kaart is dit geworden... met lekker veel details...

Liefs,
Nancy

Colien zei

Heel leuk met die sprekende kleuren!
grtz.Colien

Crea Astrid zei

Wat een leuke en feestelijke kaart.

Groetjes, Astrid.

Beisforbeauty zei

Wat leuk

Liefs cindy

Diny zei

Prachtige kaart Martina!
Groetjes Diny

Enny zei

Een prachtige kaart, mooie kleuren, ziet er tof uit ! Groetjes, Enny

Sarah zei

Heel feestelijk!

GerJanne zei

Heel mooi! Rood combineert ook weer heel mooi met kraft!
Als ik ooit in de buurt ben wip ik binnen bij 't Woefke!
GerJanne

femke zei

Heey Martina,

een superleuke feestelijke kaart is dit geworden!!! Kraft met rood is een hele mooie kleurencombi.

groetjes Femke