zaterdag 22 juli 2017

Elke zaterdag een kraftkaartje : Jarig (deel II)

Goeiemorgen iedereen,
3 weken vakantie...waar zijn ze naartoe ? De dagen vliegen weer voorbij, ondanks het niet druk bezette programma....
We zijn alweer zaterdag, dus heb ik voor jullie kraftkaartjes op het menu. Jawel, we zijn nog niet uitgezongen =) Deze keer weer een vrij strak kaartje, met de traditionele combo goud, zwart, kraft, wit. Altijd leuk... Niet te veel poespas, een duidelijke boodschap, meer hoeft dat niet te zijn.
Herinneren jullie zich nog de versie van twee weken terug ? Daar gebruikte ik de letters die uit deze kaartjes kwamen. Geen restjes dus, goed he ?

Letters : My Favorite Things
Papier : Action
Kaarsjes : Elizabeth Crafters Companion

VoilĂ , het weekend kan weer van start gaan. Ik wens jullie alvast een hele fijne zaterdag en ik zie jullie graag morgen al terug, voor mijn DT kaartje voor 'In 't Woefke'. Dan gaan we weer aan de taart !
Bedankt voor jullie bezoekje,
groetjes, Martina
x






9 opmerkingen:

Marlies zei

Wat een mooie vrolijke kaarten Martine! Fijn weekend. groetjes, Marlies

Je@net zei

Leuke serie kaarten, Martina!

Colien zei

Gave serie, (letterlijk) schitterend!
Fijn weekend!
grtz.Colien

Mariken zei

Supergave, stoere kaarten, ze zijn gaaf!!
Fijn weekend verder!

Laurespage zei

Schitterende kaarten,klassevol.
Groetjes, laurette

Diny zei

Wat een leuke serie Martina!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Heel leuk inderdaad! En dat de tijd vliegt, vooral in de vakantie, die ervaring heb ik ook!
Geniet er maar lekker van!
GerJanne

Nancy zei

Hey Martina,

Ik stelde mij die vraag ook al... Waar is juli naartoe... Nog even en mijn gasten vertrekken alweer...

Jouw kaartjes zijn top, een leuke serie!!

Liefs,
Nancy

Enny zei

Prachtige kaarten, supertof met die letters ! Ja, de tijd vliegt... Groetjes, Enny