donderdag 27 juli 2017

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Gummiapan

Goeiemorgen iedereen,
eerst en vooral, een warm welkom aan mijn twee nieuwe volgers : Joke De Wit en Renate Kaarten. Ik hoop dat je hier wat inspiratie vindt...
Donderdag, dus kerstkaartjesdag, dat spreekt voor zich..
Deze keer werd het een kliederkaartje. Het idee zat al een tijdje in mijn hoofd, enkel het uitwerken er van bleef wat uit. Maar kijk, eindelijk klaar.

Achtergrond : Distress Inkt en nadien besproeid met water met perfect pearls
Afdrukjes : Gummiapan (het hert geëmbost met sprankel goud embossingpoeder - de cirkels geëmbost met zwart embossingpoeder)
Sentiment : Joy
Nog een gouden draadje toegevoegd en klaar !

WIST JE DAT ? Gummiapan is het nieuwste merk dat je vanaf deze maand ook bij Inge in 'In 't Woefke' kan verkrijgen ! Velen maakten met dit Zweeds merk kennis in Nijkerk. Maar kijk, vanaf nu, kan je het ook hier in Antwerpen aankopen ! Hoe leuk is dat. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Snijmallen en stempels... zeker een aanrader om een kijkje te gaan nemen 'In 't Woefke' om een verse lading aan te schaffen (na hun vakantie natuurlijk, je kan er weer terecht vanaf 8 augustus).
Ik doe bij deze nog een keertje mee met '52 weeks to christmas', op naar de volgende.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
ik zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kraftkaart.
Groetjes, Martina
x




20 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kerstkaart, Martina!

Nancy Soetaert zei

Schitterend zo'n kliederkaartje!
Heel tof.
Groetjes
Nancy DT52WTC

Annemarie en Merit zei

wat een ontzettend gave kliederkaart!!

fijne dag liefs Annemarie en merit

Monique zei

Hoi Martina, ik heb in Nijkerk al lekker ingeslagen met deze stempeltjes. Ze zijn superleuk en niet duur.
Jij hebt een prachtig kaartje ermee gemaakt. Super!
Lieve groet, Monique
DT52WTC

Margreet zei

Wow, wat kan jij mooi kliederen!
xxx Margreet

Eri zei

Heel erg leuk deze kliederkaart!
Groetjes, Eri

Trijntje zei

prachtige kaart Martina. Super de sup mooi gemaakt en heel bijzonder effect! Groeten trijntje

Beisforbeauty zei

waar haal jij toch steeds je inspiratie vandaan
weer een hele toffe kaart

liefs cindy

marian zei

Heel mooi geworden hoor je zogenaamde kliederkaart .
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en wat een mooi resultaat van je geklieder!!Lijkt me mooi spul dat Gummipan. Groetjes Marijke.

Joke de Wit zei

Heel creatief Martina,mooi hoor.Gr.Joke

Enny zei

Een supertoffe kerstkaart Martina ! Ja, ik ben ook al van die leuke Gummiapan spullen gaan halen bij Inge ! Groetjes, Enny

!neke zei

Helemaal top !!!!!
Vind het geen geklieder !!!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

GerJanne zei

Oh prachtig kaartje!!! EN dat merk ken ik niet, heb het even opgezocht en in Nederland kun je het gelukkig ook bestellen...
Dank je voor de tip!
GerJanne

Lieve zei

Een prachtige kerstkaart !

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je mag van mij vaker kliederen Martina, erg mooi deze kerstkaart. Ik heb in Nijkerk al een paar van die leuke stempels gekocht, dank je voor de tip :)
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Martina! Wat mooi gestempeld!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Jantine zei

Mooi! Wat een bijzondere kaart, Martina!
Leuk dat jouw favoriete winkeltje het nu ook verkoopt!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een prachtige kaart!
Groetjes Diny

Colien zei

Heel tof kaartje, gave stempels, mooie techniek! En leuk dat je weer een wekelijkse bijdrage hebt geleverd bij 52WTC!
grtz.Colien