donderdag 7 september 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Reminder : Maak een tag met een hert / eland / rendier

Goeiemorgen iedereen,
we zijn alweer donderdag. Graag willen wij, de bende van '52 weeks of christmas' jullie even herinneren aan de lopende challenge. maak een tag met een hert / eland of rendier op.
Ik hield het deze keer vrij eenvoudig. Ik emboste de tag, versierde nadien met de nodige delen die er zeker op moesten komen. 
Vermits ik eigenlijk niks met tags doe, zal deze waarschijnlijk later op een kaartje verwerkt worden. 

Embossing achtergrond : Action
Sentiment : Creative Expressions
Hert : Marianne Design
Krans : Boekenvoordeel 

Wil jij ook graag meedoen met deze challenge ? Dat kan ! Link dan (enkel nog vandaag) je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas' en maak je kans op een leuke weggever.
Ik wens iedereen nog een hele fijne dag en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse creatie.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x






18 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Leuke tag, lekker eenvoudig... Die gaat het goed doen op een kaart...
Ik maakte ineens labelkaarten, denk dat dat ook goed is...

Liefs,
Nancy

Elly zei

Een mooie tag hebben jullie gemaakt.
Groetjes Elly

Caroline zei

Een heel mooie kersttag met dit hert, groetjes Caroline

Caroline Cards zei

Leuk label met de geëmbosste achtergrond.
Groetjes, Caroline

Elle-Jeanne zei

Leuke tag met rendier Martina.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi label met de mooie krans en het hert erin
groetjes ellen

!neke zei

Helemaal leuk !!!!
Groeten Ineke

Annemarie en Merit zei

Prachtig kerstlabel, gaaf gemaakt!

Liefs, Merit en Annemarie

Marijke zei

Een mooie tag hoor! Hoeft ook niet altijd zo ingewikkeld te zijn toch? Groetjes Marijke

Diny zei

Wat een mooie tag Martina....leuk om er een krans op te verwerken!
Groetjes Diny

Trudy zei

Hele mooie labelkaart heb je gemaakt! Leuk die grote letters en de krans!
Groetjes Trudy

Epie zei

Leuke label reminder Martina , ok mijn favo rendier
Groetjes Epie

Anita van Deur zei

Heel gaaf deze label!

Laurespage zei

Heel mooi deze label met dit moderne hert.
Fijn weekend. Laurette

Ans Gilbert zei

Mooie tag heb je gemaakt, op een kaart staat deze vast heel leuk,
Groetjes,
Ansx

Eri zei

Een tof label, die het zeker heel gaat doen op een kaart!
Groetjes, Eri

Freubelmina zei

Wat een mooie labelkaart met prachtige details!

Jantine zei

Heel erg mooi, die krans met de hertenkop in het midden, Martina! Heb je je draai in het nieuwe schooljaar al een beetje kunnen vinden?
Wij waren een weekje weg, dus ik ben wat later met reageren. En ik zag dat ik mijn voorbeeldkaartje was vergeten te plaatsen op 52WTC. Nou ja.
Groetjes
Jantine