zaterdag 23 september 2023

Herfst voor 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn laatste projectje voor september voor 'In 't Woefke'. Deze keer ging ik helemaal voor het herfstthema. Ik gebruikte de leuke blaadjes van Sizzix, maakte er een herfstige achtergrond voor met Distress Inkt. Dan ontdekte ik, dat ik voor de 'grote' achtergrond geen passend gekleurd papier had, dus beinkte ik ook dit met Distress Inkt. Zo paste het helemaal bij het middelste plaatje.

Achtergrond : Distress Inkt
Snijmal : Sizzix
Sentiment : Studio Light

Wil je deze kaart in het echt bekijken ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. Daar kan Inge je ook het nodige advies geven. 
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x



4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de opengewerkte blaadjes mooi dp heb je gebruikt
groetjes ellen

Daphne zei

Heel mooi weer.
Wat een mooie stansjes zijn dit zeg.
De blaadjes, met die fijne lijntjes, prachtig.

GerJanne zei

Oeh.....! Wat een mooie stansen! Echt prachtig!

Marfien zei

Mooi kaartje met deze prachtige stansen